Ik heb een chieftec bigtower met deurtje. Nu wil ik zo'n Thermaltake 10 (of 9..) fan controller. Gaat dit passen of niet.. moet ik m'n deurtje tweaken?
men vantec nexus NXP-201 gaat er zelfs in en die heeft lange knoppen...
met chieftecs heb je niet echt problemen qua drivebay devices.
met chieftecs heb je niet echt problemen qua drivebay devices.
Een beetje verlies heb je altijd...
En moest het nog niet passen dan steek je je fan controller gewoon wat dieper in je case. =)
gianada
Hm vaag, gezien je het idee hebt dat je ong. een halve cm tussen deurtje->controller hebt..
Ik heb een sunbeam in een Chieftec Matrix bigtower. Geen probleem, het deurtje kan gewoon dicht. Maar eh, dit kun je toch makkelijk zelf opmeten?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Het lastigste om te achterhalen is hoever je fan controller uitsteekt. Niet elke producent geeft die gevens mee
gianada
Idd en volgens mij past het zo ook wel. Ruimte genoeggianada schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:03:
En moest het nog niet passen dan steek je je fan controller gewoon wat dieper in je case. =)
[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 27-07-2005 21:53 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Zoiets ???
Die kunnen er zeker en vast in. 'k raad ze wel enorm af. Die solderingen van die reeks zijn enorm zwak en komen binnen de kortste keren los. Veel gezien bij de Xaser reeks waar dat soort baybussen standard bijzat.
De nieuwere modellen (hardcano 11 -> 13) hebben dit probleem niet.
Die kunnen er zeker en vast in. 'k raad ze wel enorm af. Die solderingen van die reeks zijn enorm zwak en komen binnen de kortste keren los. Veel gezien bij de Xaser reeks waar dat soort baybussen standard bijzat.
De nieuwere modellen (hardcano 11 -> 13) hebben dit probleem niet.
[ Voor 54% gewijzigd door PeGys op 27-07-2005 22:57 ]
Een beetje verlies heb je altijd...
Pagina: 1