"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Toch?
Anyway, hier liep al een keer een draadje over
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
AW_Bos schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:11:
Scheelt ook die neplinkjes weer, want normale users kunnen geen title-tag gebruiken in neplinks (tenzij ze de benodigde RML-tags rights hebben). Als elke tweaker nou voortaan zijn muis dan boven het linkje houdt, dan weet je snel genoeg of het een Nep-linkje is.
Hahahaha, gevoel voor humor AW_Bos
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Of je klikt er even op, als er dan niets gebeurd, is het een neplinke?AW_Bos schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:11:
Scheelt ook die neplinkjes weer, want normale users kunnen geen title-tag gebruiken in neplinks (tenzij ze de benodigde RML-tags rights hebben). Als elke tweaker nou voortaan zijn muis dan boven het linkje houdt, dan weet je snel genoeg of het een Nep-linkje is.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik heb mijn statusbalk niet aan, omdat ik fullscreen surf, en dan om elke keer op F11 te moeten drukken...
Hij staat wel aan, maar in fullscreen-modus niet dus
Dat ook dus
[ Voor 36% gewijzigd door anandus op 27-07-2005 15:22 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
In de statusbalk staat de link, niet de naam..
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Bij hover zie je je cursor ook veranderenThunderNet schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:29:
[...]
Of je klikt er even op, als er dan niets gebeurd, is het een neplinke?
clique [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1056195,"[Feat] Tooltip bij links binnen GoT"]hier[/url]
of
clique [url url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1056195" title="[Feat] Tooltip bij links binnen GoT"]hier[/url]
overigens zou een rename van de url-attribuut naar href dan ook logischer zijn...
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()