Dom programma :?

Pagina: 1
Acties:

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is toch absurd
http://web.tiscalinet.it/robyrobo/

de meeste willen het onderste uit de kan van hun CPU dit proggie haalt je CPU MHZ omlaag :( wat heeft dat nou van dom nut ???
Kan iemand dat uitleggen ?????

Verwijderd

Oldies spelen op je Giga-beest :)

• SaURoN
  • Niet online
iedereen heeft vast wel een 386 :) kun je die toch afstoffen :?
btw dat proggie ben iemand draaien en in opstarten zetten en dan zeggen CPU is kapot koop nieuwe :) ik wil die wel hebben :)
>:)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
-----------------------------------
Small introduction:

In the last years have became very difficult to use old games or programs due to the speed of new processors:

Many old software (like clipper or old pascal applications) crashes with errors like "runtime error" , "overflow error" , ecc..
Many of the greatest games have become too fast to be played or they don't run at all.
So I decided to make CPUKILLER , a software that can slow down your computer up to 98% offering in many cases the solution to those problems .

How it works:

It is very simple : CPUKILLER takes the control of your processor and makes the resource occupancy grow enough to slow down the execution of other applications . When you want your computer to return at the normal speed you have only to stop CPUKILLER!.

You can even configure CPUKILLER to launch automatically your old programs and to terminate itself when they exits!
-------------------------------------

als je weet dat het proggie je CPU verlangzaamd waarom wist je dan niet waarvoor het was... stond 1 regel lager :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• SaURoN
  • Niet online
Ik wist wel waarvoor het was, maar ik vindt het gewoon totaal nutteloos, jij niet :?

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

TOEKOMSTIGE CASEMODDINGS: RAAM, NEON, 4X 80MM COOLERS, THERMOMETER, CRYSTALFONTZ 4.X20 LCD, CABLES ROUNDEN
En ik rij in de toekomst in een Ferrari. Wat is dit nu voor onzin informatie? |:(

• SaURoN
  • Niet online
Ik ben onzinnig :)

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16

WouterG

Dit is geen ondertitel

Volgens mij Kun je beter je koetje een hogere prioriteit geven. Doe je er nog wat nuttigs mee ook. Nuttig? :?

Verwijderd

a software that can slow down your computer up to 98%
Hm, 950x.02=19MHz
Draait win me daar dan nog op :?
Krijg je gelijk vastlopers als je de speed te laag insteld :+

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Dit is gewoon een software-versie van de goede outde TURBO-knop uit de 386- en 486-tijd, die tegenwoordig niet meer op systemen te vinden is.
Of praat ik nu over een periode toen jij nog niet geboren was :D

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• SaURoN
  • Niet online
Toen was ik er al wel :P
Maar als ik hem op 50 MHZ ofzo wil ga ik mun oude PEECEE 386 wel afstofen ;)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op zondag 14 januari 2001 09:35 schreef SaURoN het volgende:
Ik wist wel waarvoor het was, maar ik vindt het gewoon totaal nutteloos, jij niet :?
............ eigenlijk niet nee :)
Die vent legt toch uit dat het is om oudere programma's/spelletjes te kunnen draaien? Probeer jij maar eens pacman op je TB 1000 dan weet je genoeg :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Of Digger, Digger rules!

En ik heb geen 386 (meer), maar als je er 1 overhebt, dan kom ik hem wel halen.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Op zaterdag 13 januari 2001 23:50 schreef SaURoN het volgende:
iedereen heeft vast wel een 386 :) kun je die toch afstoffen :?
btw dat proggie ben iemand draaien en in opstarten zetten en dan zeggen CPU is kapot koop nieuwe :) ik wil die wel hebben :)
>:)
Ben ik jij nou zo slim of ben ik zo dom? ;)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Pagina: 1