Winamp visualisation vraag

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 14:33
Hallo,

ik geef binnenkort een klein feestje bij me thuis en ben van plan om hiervoor 2 pc's te gebruiken. Op de ene pc ga ik muziek afspelen/mixen met Traktor en de bedoeling is dat ik op de andere pc via winamp (liefst) op de 1 of andere manier de 'mixed' stream van Traktor kan loaden in winamp en zo visualisations hierop kan laten spelen...

Ik heb al wat gekeken op de winamp site, maar kan niet direct iets vinden. Is dit überhaupt wel mogelijk?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik weet niet precies hoe traktor werkt, maar als je daar een stream uit maakt zoals shoutcast ook doet, dan kun je die in ieder geval wel inladen met winamp (en de daarbij behorende visualisaties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
Er zit blijkbaar iets genaamd IceCast in Traktor ingebouwd, maar ik krijg het niet aan de praat om er op een andere pc iets mee te beluisteren via winamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 13:48

ThunderNet

Flits!

je kunt ook de linein:// optie gebruiken in winamp? Dan werken de visualizations dus via de linein van je geluidskaart :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
Zal ik eens proberen, dat lijkt me iets gemakkelijker. Gisteren heb ik de IceCast aan de praat gekregen, maar er zit enkele seconden latency op en ik zie nergens een setting staan om dit aan te passen... Of is dit gewoon het gevolg van de winamp buffer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook gewoon op 1 pc werken met 2 schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
Nee, want dan verliest mijn visualisation altijd focus als ik iets anders aanklik...
Pagina: 1