Wat ga je ermee doen?
Voor 2D, Matrox G450 => 450 gulden
Voor 3D, Geforce 2 GTS => 750 gulden
Voor 2D, Matrox G450 => 450 gulden
Voor 3D, Geforce 2 GTS => 750 gulden
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Radeon of GeForce 2 GTS .. beide goede en snelle kaarten
. Zoals FrankGuthrie al zegt, als je alleen 2D werk doet is de Matrox G450/G400 een goeie ...
matrox voor goede beeldkwaliteit
geforce voor snelheid
Radeon voor beiden
geforce voor snelheid
Radeon voor beiden
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Zat, maar post dan eerst eens wat je er mee wil doen..Op zondag 14 januari 2001 16:54 schreef mushroom het volgende:
nog meer ideeen
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
frankguthrie mag dan al wel 10 000+ posts hebben maar hij meot wel pricewatchin de gate houwe. 750,- voor een gf2. een GTS is nu 459,-
WTF heeft dat met mijn aantal post te maken?Op zondag 14 januari 2001 23:28 schreef smokey het volgende:
frankguthrie mag dan al wel 10 000+ posts hebben maar hij meot wel pricewatchin de gate houwe. 750,- voor een gf2. een GTS is nu 459,-
Kan toch een foutje maken.
En dat zijn prijzen van winkel(s) met service, waarvan ik weet dat het goed is.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Trouwens ik weet niet waar jij het vandaan hebt dat ie zo goedkoop is, heb het wel over een GTS en niet een MX.Op zondag 14 januari 2001 23:28 schreef smokey het volgende:
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik zou een cooler voor je proc kopen en geen videokaart
Verwijderd
Als je wilt opscheppen over je hoge benchmark scores neem dan een Geforce II GTS/PRO/Ultra (afhankelijk van je pieken)
Als je met wat minder performance genoegen neemt, (nog) wat mindere drivers en een uitstekende 2de en 3d beeldkwaliteit neem je een Radeon.
Heel veel 2d? Neem een nieuwe Matrox kaart.
Als je met wat minder performance genoegen neemt, (nog) wat mindere drivers en een uitstekende 2de en 3d beeldkwaliteit neem je een Radeon.
Heel veel 2d? Neem een nieuwe Matrox kaart.
Verwijderd
Kan het nog beter uitgelegd worden dan Trashbash heeft gedaan? Volgens mij niet.....klasse Trashbash!
Pagina: 1