Toon posts:

Cs 1.6 / Halflife softwaremode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(Ik heb een reinstall gedaan want me pc liep weer eens brak te veel overgeclocked :))

En sindsdien krijg ik dit bericht als ik cs 1.6 opstart, wat ik nooit eerder kreeg:
"The specified video mode is not supported. The game will now run in software mode."

Ik had ff wat rond gezocht. Ik kwam 2 dingen tegen, 1 dat iemand battlefields2 had installed (heb ik ook gedaan de demo) en ongeveer dit kreeg. En 2 dat iemand zei dat msn aan dat creerde. Het is ook nog zo dat laatste als ik cs1.6 opstart direct neits aan de hand en daarna kan ik msn gewoon aan doen. Maar als ik eerst msn aandoe kan ik niet cs in opengl starten/spelen, dan moet ik eerst weer rebooten.

Ik heb 66.72, 71.89 en 77.30 geinstalled had, alle gaven dit probleem. Dit had ik eerst niet :| dit is pas sinds me reinstall + b2 dx9.0c ook installed das nodig voro b2.

Ik heb amd3000 winnie, asus a8v deluxe, 2x512 corsair value pc3200, asus 6800GE *(unlocked naar GT 16x1,6). Voor de rest niets over geclocked en 100% stabiel systeem.

Help :)?

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
ik dacht dat dit toch wel een driver probleem was. heb je wel de oude drivers netjes verwijderd voor dat je andere ging gebruiken? zoniet moet je dat ff doen, want kan zo wel eens zijn dat er van de oudere drivers blijft staan en problemen veroorzaakt. verwijder de drivers met driver cleaner (link naar DC staat in mun sign)

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Topicstarter
ziet er goed uit tot nu toe hij heeft nog niet geweigerd sinds dat cleaner pro :) tx :D

Edit: op het moment dat ik het zeg geeft ie weer de error :| en ik heb drivers 66.72 installed die het altijd 100% goed deden :/

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 12:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nu deed hij hetzelfde grapje bij Frozen Throne > ik had msn al aan gedaan. En ik start FT toen riep ik dat ik geen dx8.1 had :| terwijl ik 9c heb

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
heb je algeprobeerd om directx ff er over heen te installeren, mss dat het helpt.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Topicstarter
Ja zelfs de redist en alles gedownload. Ik snap er niets van :(
Wederom net start ik msn eerst op en daarna wc3 > zegt ie weer DX verkeerd en cs riep weer no openGL mogelijk. Dus ik reboot en wc3 opstarten doet het en dan msn werkt wel :|

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2005 18:02 ]

Pagina: 1