Toon posts:

J2EE leerboek

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi

als beginnende programmeur zou ik me graag willen verdiepen in de J2EE wereld.

Op school hebben we dit nooit gehad wel J2SE, weet er iemand een mooi beginnend boek waarin alles wordt uitgelegd (bij voorkeur in het nederlands).

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
sorry per ongeluk dubbel post er mag eentje gesloten worden

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:16:
sorry per ongeluk dubbel post er mag eentje gesloten worden
Daar hebben we het topic report voor, mag je zelf aanvragen :) Zie het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif links boven aan je topicstart :)

Voor wat betreft het boek zelf: waar heb je zelf al gezocht :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
op de site van sun zelf er stond een tutorial op over j2ee maar die is tamelijk moeilijk uitgelegd
op proxis.be ook even gezocht maar ja, zou niet echt weten welke goed is

thx

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 20:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

We hebben hier in P&W een "groot" boekentopic. Gebruik de search eens en kijk eens of je daar wat in kan vinden. Daarbij mis ik net als The_Eagle de zaken die je zelf al hebt gezocht. Er zijn echt wel J2EE boeken en tutorials te vinden.

Kortom: ga eerst zelf eens actief opzoek naar boeken en informatie over J2EE en spit het boeken topic hier in P&W eens door (goed te vinden met de search ;) ).

En wil je eens kijken naar P&W FAQ - De "quickstart" zodat je kan wat we eigenlijk van een topicstart verwachten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 27-07-2005 12:28 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.