Ik probeer een cue-sheet te maken die een zooi encrypted wma audio bestanden gapless naar cd zou moeten kunnen branden (in Nero). Ik heb dit in eerste instantie gestest met unencrypted wma's en dat ging prima. Als ik de encrypted wma's handmatig in Nero inlaad en de pause op 0 seconde zet werkt dit ook prima echter zodra ik ze vanuit een cue-sheet probeer in te laden krijg ik de melding dat de bestanden niet gevonden kunnen worden (met in de melding vervolgens de bestandsnaam die precies overeen komt (ook qua locatie) met het bestand.
mn cue sheet ziet er zo uit: (er staan geen absolute paden in, omdat de cue-sheet in dezelfde directory staat als de bestanden, echter met absolute paden werkt het ook niet)
Weet iemand wat ik fout doe en of dit uberhaupt wel op deze manier mogelijk is? Ik heb hierover ook contact proberen te zoeken met Nero maar vooralsnog geen antwoord gekregen. ook Google kon me geen bevredigend antwoord geven.
mn cue sheet ziet er zo uit: (er staan geen absolute paden in, omdat de cue-sheet in dezelfde directory staat als de bestanden, echter met absolute paden werkt het ook niet)
De reden dat ik dit vanuit een cue-sheet wil laten laden is omdat ik een generieke oplossing zoek (het is voor een download shop en willen de klanten van bepaalde mixes deze extra service bieden).FILE "track1.wma" MP3
TRACK 01 AUDIO
INDEX 01 00:00:00
FILE "track2 .wma" MP3
TRACK 02 AUDIO
INDEX 01 00:00:00
Weet iemand wat ik fout doe en of dit uberhaupt wel op deze manier mogelijk is? Ik heb hierover ook contact proberen te zoeken met Nero maar vooralsnog geen antwoord gekregen. ook Google kon me geen bevredigend antwoord geven.