"Luie mensen worden ook moe!"
Silver niet al te best???? Hoe kom je erop.
Bij www.oc-shop.nl is goede silver pasta te koop.
Alle beetjes helpen, maar het zal geen 10 graden uitmaken, misschien hooguit 5 graden.
Bij www.oc-shop.nl is goede silver pasta te koop.
Alle beetjes helpen, maar het zal geen 10 graden uitmaken, misschien hooguit 5 graden.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik zou zeker koelpasta gebruiken. Ik meen me trouwens te herinneren gelezen te hebben dat de superorb met koelpasta geleverd wordt.
owja ik heb dat nergens gelezen maar als dat jij dit zegt zal het wel zo zijn neem ik aan! (zou mooi zijn hoeven we dit ook niet meer aan te schaffen!!)Op zaterdag 13 januari 2001 23:58 schreef CornelisJ het volgende:
Ik zou zeker koelpasta gebruiken. Ik meen me trouwens te herinneren gelezen te hebben dat de superorb met koelpasta geleverd wordt.
Super Orb wordt standaard geleverd met koelpasta, en die voldoet prima. Arctic Silver kan best beter zijn, maar ik lees ook vaak dat het geen ruk uitmaakt dus ik weet het niet. M'n eigen TB1000 wordt stressed maar 48C met goeie ventilatie.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
m'n pa heeft ook nog koelpasta liggen uit 1977! hij heeft deze van de marine (werd gebruikt in radars ofzo) deze gebruikt hij nog altijd voor zijn processoren alleen ik weet niet wat erin zit! (het mag niet meer worden verkocht omdat het giftig is!)
hij had dit dus op een processor gesmeerd en toen bleek het wel beter te werken dan die artic silver! dus misschien ga ik hiervoor!
zo zie je maar weer dat nieuw niet altijd goed is!
ps. heb ik het nou verkeerd gelezen of stond er ergens dat iemand gewone tandpasta had gebruikt!! (kan dat dan??)
hij had dit dus op een processor gesmeerd en toen bleek het wel beter te werken dan die artic silver! dus misschien ga ik hiervoor!
zo zie je maar weer dat nieuw niet altijd goed is!
ps. heb ik het nou verkeerd gelezen of stond er ergens dat iemand gewone tandpasta had gebruikt!! (kan dat dan??)
Dat het giftig is dat klopt en niet zo'n beetje ook !!
Verder kan je dat spul (siliconen pasta) gewoon bij de betere electronica boer vinden, ca fl2,50 per potje/tube/spuit waarbij de inhoud varieerd tussen de 3-10 gram
Die arctic silver bende is niet veel beter, scheelt misschien 1 graad maar is wel minder giftig.
Tandpasta werkt idd ook wel redelijk maar droogd sneller uit.
Zowiezo geldt dat alle pasta's zo dun mogelijk moeten worden aangebracht, dat spul gelijdt nl de warmte minder goed dan het metaal van je koelplaat en is ook alleen bedoeld om de oneffenheden in je contaktvlak op te vullen.
Verder kan je dat spul (siliconen pasta) gewoon bij de betere electronica boer vinden, ca fl2,50 per potje/tube/spuit waarbij de inhoud varieerd tussen de 3-10 gram
Die arctic silver bende is niet veel beter, scheelt misschien 1 graad maar is wel minder giftig.
Tandpasta werkt idd ook wel redelijk maar droogd sneller uit.
Zowiezo geldt dat alle pasta's zo dun mogelijk moeten worden aangebracht, dat spul gelijdt nl de warmte minder goed dan het metaal van je koelplaat en is ook alleen bedoeld om de oneffenheden in je contaktvlak op te vullen.
Powered bij meergranenbrood.
Jij begrijpt het preciesOp zondag 14 januari 2001 14:55 schreef picobyte het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1