Ik ben op zoek naar een nieuwe LCD-TV, waarbij ik al enkele modellen heb gezien die mij wel aanspreken. Qua design vind ikzelf de Sharp het mooist vanwege de luidspreker(s) die eronder zit en detachable is:

Ik wil namelijk de LCD-TV aan de muur bevestigen en daarbij een 5.1 surround set gebruiken, dus ik wil geen lelijke speakers erop hebben zitten. En als ze er toch op zouden zitten, dan moeten ze wel mooi zijn, en daarbij vind deze van Sharp nog best te doen.
Daarnaast zit ik met een aantal eisen:
Welke ik ook heb gezien is de volgende Dell:

Specs ervan zijn:
Zijn er mensen die al ervaringen hebben met LCD-TV's die bij mijn wensen passen, of weten welke LCD-TV's er binnen deze wensen/eisen passen? Graag jullie hulp.

Ik wil namelijk de LCD-TV aan de muur bevestigen en daarbij een 5.1 surround set gebruiken, dus ik wil geen lelijke speakers erop hebben zitten. En als ze er toch op zouden zitten, dan moeten ze wel mooi zijn, en daarbij vind deze van Sharp nog best te doen.
Daarnaast zit ik met een aantal eisen:
- TV-Tuner niet nodig.
- Detachable speakers, zo niet, dan heel mooi weggewerkte speakers, dus goed bij het design passend.
- Minimaal resolutie 1366x768 en het liefst 1920x1080. 1280x768 absoluut niet.
Schermgrootte 26-32". - Het liefst een met HDMI aansluiting en anders in ieder geval DVI.
- Optimale scherm zou qua design op bovenstaande Sharp lijken, met detachable speakers, resolutie hebben van 1920x1080 en een HDMI aansluiting bevatten. En tussen de 26" en 32" groot zijn.
Welke ik ook heb gezien is de volgende Dell:

Specs ervan zijn:
- Grootte en type van beeldscherm : 24-inch (61,0 cm) active matrix TFT
- Resolutie : 1920 x 1200 (WUXGA+)
- Reactietijd, helderheid en contrastverhouding : 16 ms / 500 cd/m2 / 1000:1
- Afmeting h x b x d : 451 / 551 (gecomprimeerd / uitgebreid) x 559 x 229 mm
- Gewicht : 9,8 kg
- Ingangen : Analoog, digitaal, S-Video, composite, component
- In hoogte verstelbare standaard, geluid : Ja (100 mm reisstand) / optionele AS500 Sound Bar
- Compatibiliteit met VESA-ophanging, beveiligingsslot : Ja (100 mm) / ja
- Geïntegreerde USB 2.0-hub met stroomvoorziening, 9-in-1-kaartlezer : 4 poorten downstream, 1 upstream / CF I/II, SD/mini SD, MS/MS Pro, MMC/Smart Media, Microdrive
- Garantie : 3 jaar garantie met omruilen op de volgende werkdag
Zijn er mensen die al ervaringen hebben met LCD-TV's die bij mijn wensen passen, of weten welke LCD-TV's er binnen deze wensen/eisen passen? Graag jullie hulp.