Ik heb voor het ontwikkelen van een intranet op een gegeven moment een popup venster met daarin 1 asp:textbox voor de titel, 1 asp:textbox voor het bericht, en eronder nog een aantal asp:buttons...
Dit werkt allemaal goed zolang ik de grote van die bericht textbox fixed houdt...
Maar het is juist de bedoeling dat deze variabel wordt
Ik heb dit geprobeert door de height van die textbox in te stellen op 95% ipv 375px maar dit werkt niet! (het werkt wel bij width..
)
ik heb intussen ook op irc wat zitten rondhoren en hoop zitten proberen, maar ik krijg die textbox maar niet variabel...
Het is dus de bedoeling dat wanneer de gebruiker de grote van de pagina wijzigt, dat de textbox zijn grootte mee wijzigt, zodat altijd zo min mogelijk gescrolled moet worden
hieronder volgt de code:
Dit werkt allemaal goed zolang ik de grote van die bericht textbox fixed houdt...
Maar het is juist de bedoeling dat deze variabel wordt
Ik heb dit geprobeert door de height van die textbox in te stellen op 95% ipv 375px maar dit werkt niet! (het werkt wel bij width..
ik heb intussen ook op irc wat zitten rondhoren en hoop zitten proberen, maar ik krijg die textbox maar niet variabel...
Het is dus de bedoeling dat wanneer de gebruiker de grote van de pagina wijzigt, dat de textbox zijn grootte mee wijzigt, zodat altijd zo min mogelijk gescrolled moet worden
hieronder volgt de code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| <%@ Page Language="vb" AutoEventWireup="false" Codebehind="EditFaq.aspx.vb" Inherits="ict.EditFaq" ValidateRequest="false" %>
<HTML>
<HEAD>
<title>HelpDesk ICT</title>
<meta content="Microsoft Visual Studio .NET 7.1" name="GENERATOR">
<meta content="Visual Basic .NET 7.1" name="CODE_LANGUAGE">
<meta content="JavaScript" name="vs_defaultClientScript">
<meta content="http://schemas.microsoft.com/intellisense/ie5" name="vs_targetSchema">
<style>
BODY { BACKGROUND: url(img/background_full.gif) #fff fixed no-repeat right bottom; COLOR: #000 }
</style>
</HEAD>
<body MS_POSITIONING="GridLayout">
<form id="Form1" method="post" runat="server">
<div align="center">
<asp:textbox id="txtSummary" runat="server" ForeColor="#006699" Font-Bold="True" BackColor="#CAC7A8"
Width="95%"></asp:textbox>
<BR>
<BR>
<asp:textbox id="txtDetail" runat="server" ForeColor="#006699" Font-Bold="True" BackColor="#CAC7A8"
Width="95%" Height="95%" TextMode="MultiLine"></asp:textbox>
<BR>
<BR>
<asp:button id="btnUpdate" runat="server" ForeColor="#006699" Font-Bold="True" BackColor="#CAC7A8"
Width="96px" Text="Update"></asp:button>
<asp:button id="btnSave" runat="server" ForeColor="#006699" Font-Bold="True" BackColor="#CAC7A8"
Width="97px" Text="Bewaar"></asp:button>
<asp:button id="btnCancel" runat="server" ForeColor="#006699" Font-Bold="True" BackColor="#CAC7A8"
Width="97px" Text="Sluit venster"></asp:button>
<asp:Button id="btnRemove" runat="server" ForeColor="#006699" Font-Bold="True" BackColor="#CAC7A8"
Text="Verwijderen"></asp:Button>
<asp:checkbox id="chkFirstLoad" runat="server" Checked="True" Visible="False"></asp:checkbox>
</div>
</form>
</body>
</HTML> |