Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Hallo,

ik ben op zoek naar een draagbare MP3-speler met digitale uitgang (optisch/elektrisch) zodat
ik de speler om mijn receiver kan aansluiten.

Ik heb de search en google gebruikt, maar tot op heden heb ik alleen de Iriver H1xx series gevonden. Die spelers zijn me eigenlijk iets te groot.

Mijn vraag is: kent iemand een kleine MP3 speler met een digitale uitgang?

• j-w
  • Niet online
kickje.

• allon
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-01-2017
Ik kan er zo geen noemen, maar zelf gebruik ik de iPod die via een dockconnector op mijn receiver is aangesloten. Je kunt natuurlijk ook gewoon een 3,5 mm --> 2 x tulp stekker gebruiken.

• j-w
  • Niet online
allon schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:02:
Ik kan er zo geen noemen, maar zelf gebruik ik de iPod die via een dockconnector op mijn receiver is aangesloten. Je kunt natuurlijk ook gewoon een 3,5 mm --> 2 x tulp stekker gebruiken.
Ok. Dat werkt natuurlijk ook, maar ik wil graag een MP3 speler via een digitale uitgang op mijn receiver aansluiten, dan is de geluidskwaliteit beter.

Verwijderd

Minidisc van sony
http://www.sony.be/view/S...niDisc+%26+Net+MD+Walkman
prachtig geluid en heelgemakkelijk in het omgaan

• j-w
  • Niet online
is inderdaad een goede optie. Ik heb zelf liever een HDD-gebaseerde MP3-player. Ik kon niet op de Sony site terugvinden of hun HDD players een spdif uitgang hebben.

Verwijderd

De Iriver H120/H140 kan (kon) dit. http://reviews.cnet.com/i...05-6490_7-30571493-2.html

Deze zal je wel tweedhands moeten zoeken, want is niet meer te koop...
Ik denk niet dat zijn opvolger (H320) digi in/out had...

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:58
De H120 is jouw _enige_ keus om precies te zijn. :P trouwens geloof ik dat sommige webshops hem nog te koop aanbieden, kijk eens wat rond.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Pagina: 1