Hoe kan het zo zijn dat Word 2003 zichzelf afsluit nadat je een document opgeslagen hebt. Je hebt dus Word geopend en deze bewerkt en opgeslagen. Vervolgens sluit je alleen het document (Dus met het onderste kruisje) en Word laat je open staan. Vervolgens verdwijnt Word na ongeveer een half uurtje zonder dat je hem zelf afgesloten hebt. Echt Vaag!
OS ?
Eventlog ?
Al een keer de Normal.dot weggegooid ?
Word opnieuw installeren ?
Eventlog ?
Al een keer de Normal.dot weggegooid ?
Word opnieuw installeren ?
[ Voor 20% gewijzigd door lier op 27-07-2005 09:37 ]
Eerst het probleem, dan de oplossing
Wat heb je zelf al opgezocht? Heb je misschien plug-ins draaien? Updates?
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
offtopic:
Ik ontschreeuw je topictitel even door de ! er uit te halen.
Inderdaad hebben we heel veel meer info nodig over je situatie en is het handig om wat info te geven over wat je zelf hebt uitgevoerd. Een vraag over de muur gooien heeft op deze manier zo weinig zin. De hier en in je andere topic genoemde zaken zijn toch dingen die je al in de topicstart zou hebben moeten noemen om in dit topic nuttig te kunnen meedenken
Welkom op GoT trouwens
Inderdaad hebben we heel veel meer info nodig over je situatie en is het handig om wat info te geven over wat je zelf hebt uitgevoerd. Een vraag over de muur gooien heeft op deze manier zo weinig zin. De hier en in je andere topic genoemde zaken zijn toch dingen die je al in de topicstart zou hebben moeten noemen om in dit topic nuttig te kunnen meedenken
Welkom op GoT trouwens
Maar goed, in Verdwijnen van Voettekst bij verwijderen tekst geef je ook een "willekeurige" actie van Word. Check dus wat er allemaal draait dat zoiets kan doen. Vooral dus VBA en plugins.
Ik heb er (sinds de vorige eeuw) niet van gehoord maar check toch op virussen en andere malware met goede virusscanners etc.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Sorry, maar dit is op een andere werkplek dan de problemen die ik heb met de voettekst!F_J_K schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:44:
offtopic:
Welkom op GoT trouwens
Maar goed, in Verdwijnen van Voettekst bij verwijderen tekst geef je ook een "willekeurige" actie van Word. Check dus wat er allemaal draait dat zoiets kan doen. Vooral dus VBA en plugins.
Ik heb er (sinds de vorige eeuw) niet van gehoord maar check toch op virussen en andere malware met goede virusscanners etc.
Andere werkplek, maar wel met hetzelfde profiel en dus normal.dot en dezelfde macro's? Maar geef dus even feedback op de gestelde vragen (OS, log, zaken die je hebt geprobeerd) en de gegeven tips waar het fout zou kunnen gaan (normal.dot, plugins, VBA). Een kant&klaar antwoord bestaat in de regel niet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
offtopic:
Thanks for the update
Thanks for the update
Pagina: 1