Ik heb een klein probleempje met de Windows media player. Opzich werkt alles naar behoren en staat er ook niets in het logboek. Echter heb ik regelmatig dat de mediaplayer voor een paar seconden blijkt vast te zetten als ik een ander nummer wil selecteren. Weet iemand of dat dit een bug is of dat ik heb te maken met iets anders? Nogmaals, het Windows logboek meldt er niets over en ziet er keurig uit (geen rode kruisjes ofzo).
Ook heb ik dat sommige filmpjes (videonieuws van @home site) verkeerd worden weergegeven. Als ik een lagere streamsnelheid kies is er niets aan de hand. Het zijn verkleuringen alsof het filmpje maar uit een paar kleuren bestaat.
Voor degene die zich afvragen hoe schoon mijn installatie is: brandschoon en zeker geen spyware of virussen.
Gegevens:
Specs zie onderschrift.
Windows XP met SP2 en alle updates
Drivers, allen WHQL certified,
Catalyst 5.6 (bewust gekozen voor Emperor battle for dune)
Geluid, ALC850: 5.10.0.5530 (de beste driver zover ik weet en het geluid is overigens prima)
PowerDVD met DivX afspeelmogelijkheid (DivX werkt prima)
Windows Media player 9
Updates, alle geïnstalleerd
Ik speel liever niet met drivers als het kan. Het systeem werkt net zo lekker. Het betreft enkel en alleen maar de mediaplayer. Ik heb de legale versie dus ik heb de mogelijkheid om up te graden naar Media Player 10. Echter twijfel ik hieraan omdat ik gehoord heb dat het vol zit met reclame. Is dat ook zo?
Ook heb ik dat sommige filmpjes (videonieuws van @home site) verkeerd worden weergegeven. Als ik een lagere streamsnelheid kies is er niets aan de hand. Het zijn verkleuringen alsof het filmpje maar uit een paar kleuren bestaat.
Voor degene die zich afvragen hoe schoon mijn installatie is: brandschoon en zeker geen spyware of virussen.
Gegevens:
Specs zie onderschrift.
Windows XP met SP2 en alle updates
Drivers, allen WHQL certified,
Catalyst 5.6 (bewust gekozen voor Emperor battle for dune)
Geluid, ALC850: 5.10.0.5530 (de beste driver zover ik weet en het geluid is overigens prima)
PowerDVD met DivX afspeelmogelijkheid (DivX werkt prima)
Windows Media player 9
Updates, alle geïnstalleerd
Ik speel liever niet met drivers als het kan. Het systeem werkt net zo lekker. Het betreft enkel en alleen maar de mediaplayer. Ik heb de legale versie dus ik heb de mogelijkheid om up te graden naar Media Player 10. Echter twijfel ik hieraan omdat ik gehoord heb dat het vol zit met reclame. Is dat ook zo?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 08:50 ]