Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Ik heb gisteren een sitecom bluetooth dongle gekocht. Deze wordt meegeleverd met Widcomm drivers. Ik probeerde via WinXp mp3's te kopiëren naar de geheugenkaart (512mb) maar dit werkte niet. Hij gaf steeds aan dat er geen verbinding kon worden gemaakt.

Vervolgens heb ik de Nokia PC Suite gedownload en via de 'File Manager' kan ik wel mp3's naar het apparaat verplaatsen. Maar dit is echt heel traag. Over één nummer doet hij ongeveer 15 minuten.

Ik heb dit ook geprobeerd met de standaard WinXP bluetooth stack, maar dit is even snel (traag?).
Het CPU gebruik ligt continue ongeveerd rond de 12%.
Weet iemand waar deze traagheid aan kan liggen?

[ Voor 8% gewijzigd door DumbAss op 27-07-2005 00:22 ]

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

Verwijderd

K'wil niet lastig zijn maar probeer deze vraag eens in
http://gathering.tweakers..._messages/1043593///6230i

Je weet wel .... zo'n standaard toppic :p lol sorry t'word al een beetje laat merk ik.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bluetooth is ook best traag. Hebben we het hier over een mp3 van 10MB of een van 3MB. Wat voor snelheid haal je?

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 06:44
BT schrijven op de 6230i gaat met 30KB/sec...

5MB =3min

als je het topic opent zie je een link naar een datakabel die je voor 6 euro in huis hebt...

snelheid 200KB/sec

5MB=25 sec....

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Noork schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:45:
Bluetooth is ook best traag. Hebben we het hier over een mp3 van 10MB of een van 3MB. Wat voor snelheid haal je?
Een MP3 van een MB of zes. Ik zal vanavond eens testen welke snelheid ik haal, maar het zal geen 30 KB/sec zijn denk ik.

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:23
Ik heb zelf ook een poosje een bluetooth stick gehad, was inderdaad niet echt snel, 1 mp3 kan inderdaad een aantal minuten duren. Echter wel in de orde als wat lottumracing zegt.

Advies: koop voor 3 euro een datakabel, dan heb je ook in je verkenner een extra HDD en kun je zo alles kopieren. Geen gezeik met verbindingen die niet goed zijn of telefoons die niet zichtbaar zijn.
Pagina: 1