Toon posts:

[IPchanger] Hoe ongedaan maken? *

Pagina: 1
Acties:
  • 902 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb echt hulp nodig,

Ik wou vanavond op mijn eigen pc met een programma genaamd ipchanger mijn ipadres veranderen.
Hij was wel verandert maar me internet werkt niet meer.

Ik heb geprobeerd weer een nieuwe toe te laten wijzen en via cmd>ipconfig ziet hij ook niks meer en ik kan met het programma ook niet meer me oude ipadres terugkrijgen, of via ipconfig /renew, ik heb een draadloze internetverbindeng, en windows xp met service pack 1.

Weten jullie misschien wat ik moet doen om weer automatisch een ipadres enz. te krijgen?

Alvast hartelijk bedankt

• Fraekje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-08 11:35
Als je hem ophaalt van je internet provider kan het misschien zijn dat de DHCP even down is. Heb ik eigenlijk best vaak. Misschien eventjes wachten en later opnieuw proberen?
Volgens mij is je IP adres zomaar veranderen zowiezo niet goed, gewoon van afblijven. Waarom moest je hem dan zo veranderen?!

[ Voor 28% gewijzigd door Fraekje op 27-07-2005 00:00 ]

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Heb je je PC direct aan je modem hangen of zit er een router tussen?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gewoon, je netwerkconnectie opzoeken in Windows, TCP/IP openen en dan gewoon "Automatisch IP verkrijgen" aanzetten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
Waarom zou je uberhoud je interne ipadres willen veranderen? Immers krijg je een ipadres van je router en niet van je provider neem ik aan. Wat je kan proberen is je netwerkkaart softwarematige uninstalleren, rebooten en opnieuw installeren. Kijken of dat werkt.

Ik neem aan dat je het over je interne ipadres heb, en dat je router (wat voor internet heb je?) wel gewoon verbinding met de buitenwereld heeft?

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 10:41

lordsnow

I know nothing

Waarschijnlijk staat je TCP/IP instellingen nu statisch. Deze weer terug zetten op dynamisch.

Start -> Configuratiescherm -> Netwerk Verbindingen -> rechtermuiknop LAN verbinding -> Eigenschappen -> dubbelklikken op TCP/IP -> alles automatisch zetten.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Heb je een vast IP-adres of krijg je het via een DNS-server? Wat krijg je als output als je 'ipconfig /a' doet?
edit:
En niet al te onbelangrijk, waarom eigenlijk? :X

[ Voor 21% gewijzigd door pasta op 27-07-2005 00:08 ]

Signature

• MAX3400

MAX3400

Trouwens, wat zegt de handleiding/site van IPChanger erover?? Aangezien je met een of ander proggie aan de gang bent gegaan waar je meest "smerige" hits krijgt op Google... :X

Verwijderd

Topicstarter
Met ipconfig /a krijg ik te zien welke commands ik kan gebruiken in cmd

En ik wou het ipadres veranderen om een domme reden maar ik was in een spelletje gekickt voor niks dus ik wou me ip adres veranderen en teruggaan en vragen waarom ze me hadden gekickt, beetje dom maja

Maar ik heb nu alles op automatisch verkrijgen ingesteld maar me draadloze verbinding wil gewoon geen contact meer maken. En er zit een router tussen.

Handleiding:

IP Changer 2.0 will be a very useful utility when you change your network settings under different locations.
Whenever mobile user moves to different network, has to change particular IP address, gateway address, subnet mask, proxy server and default printer, etc., to particular network environment. In order to do it, he has to remember TCP/IP settings information of every network. Also, he has to reboot the computer to apply it to the system and to access the Internet.
With our product, changing your network configurations will be an extremely easy job. IP Changer 2.0 enables us, on every network, to easily click & select valid TCP/IP settings for Internet access without reboot.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 00:12 ]

• MAX3400

MAX3400

Eventjes; hou IPCONFIG onder DOS en IPChanger even apart... Met IPCONFIG kan je alleen wat dingen legen/herkennen maar daar kan je dus niet je IP veranderen, dus laten we buiten beschouwing.

Verder; had de fabrikant van IPChanger je niet doen vermoeden dat je er beter niet meer kon spelen; ik heb het zelf niet zo op Aziatische sites, zeg maar.

Weet je zeker dat je je router niet hebt veranderd ofzo; je interne IP krijg je namelijk niet "uit de ADSL-muur" maar van je routertje...

Verwijderd

Topicstarter
Neej ik heb niks in me router verandert ik heb alleen via ipchanger geprobeerd mijn ipadres te vernieuwen

Ik moest invullen een:
Ipadres, subnetmask en een gateway en dns server

Ik had alles ingevuld zoals het al was behalve het ipadres

Weet niemand hoe ik alles weer kan terugkrijgen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 00:29 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan. Ik gok trouwens dat de applicatie je TCP/IP stack heeft vervangen door een eigen variant waardoor je weinig meer kan aanpassen; heb je al eens een Windows herstelprocedure of herstelpunt geprobeerd? Welke windowsversie hebben we het hier over?

IP adres terugkrijgen > [IPchanger] Hoe ongedaan maken? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP maar ik denk dat als niemand een oplossing weet ik me os maar opnieuw ga installeren.

Toch bedankt

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:53

lier

MikroTik nerd

Heb je een uninstall geprobeerd ?
Probeer daarna (als dat niet werkt) je netwerkkaart een keer weg te gooien en opnieuw te installeren.
Daarna eventueel een herinstallatie van Windows uitvoeren.

Trouwens, afhankelijk van het spel kan je na de kick gewoon weer aanmelden. Anders is het een ban. Bans worden trouwens niet zo maar gegeven.

Welke provider heb je eigenlijk ? Veel providers geven vaste ip adressen...

[ Voor 37% gewijzigd door lier op 27-07-2005 10:55 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Dit moet echt simpel op te lossen zijn. Begin nu eens met het geven van de output van ipconfig /all (start -> run -> cmd.exe, dan intypen ipconfig /all).

Verwijderd

Topicstarter
Het is spel is soldat (simpel spelletje) en daar bannen ze je wel gewoon zomaar, iedereen kan ze eigen server maken en dan kan de admin je bannen als hij wilt, maar ik zou niet met me ip adres gaan klooien als ik wel voor een reden was gebanned lijkt mij.

Maar met ipconfig /all krijg ik niks te zien, hij zegt dan bijna overal: medium ontkoppeld
En ik heb 3 keer geprobeerd me draadloze netwerk weg te gooien en opnieuw te installeren maar hij wil gewoon geen verbinding maken met de router lijkt wel.

Verwijderd

Topicstarter
Dus niemand heeft meer een idee? :'(

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:53

lier

MikroTik nerd

Wordt er nog iets in de eventlog gelogd ?

Kicken na 1:16 is niet echt netjes...

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:55

Haan

dotnetter

(niet binnen 24 uur kicken)

Ik zie hierboven een post van Spider staan waar je niks mee hebt gedaan nog.. Vooral het herstelpunt zou ik eerst maar proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door Haan op 27-07-2005 12:32 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 11:07:
Maar met ipconfig /all krijg ik niks te zien, hij zegt dan bijna overal: medium ontkoppeld
Rechtsklikken op je verbinding en INSCHAKELEN kiezen :?
(Dus In stapjes: Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Netwerkverbindingen -> Je verbinding rechtsklikken -> Inschakelen)
DeMoN schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:36:
Nee, dan geeft ipconfig helemaal geen output. :)
Ow, ik dacht van wel ;)

[ Voor 116% gewijzigd door RobIII op 27-07-2005 12:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

RobIII schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 12:29:
[...]

Rechtsklikken op je verbinding en INSCHAKELEN kiezen :?
(Dus In stapjes: Start -> Instellingen -> Configuratiescherm -> Netwerkverbindingen -> Je verbinding rechtsklikken -> Inschakelen)
Nee, dan geeft ipconfig helemaal geen output. :)

Wat is dat voor een soort kaart, die wireless kaart?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Icey
Heb je nou al een herstelpunt gedaan? Danwel mijn advies opgevolgt en de netwerkkaart gereinstalled?

Verwijderd

Topicstarter
Jah hij staat ingeschakeld
En ik lees alle opties door hoor en die probeer ik ook maar dat was helaas ook niet gelukt, net zoals het opnieuw installeren van de netwerkadaptor

Bedankt allemaal voor de hulp maar ik ga denk ik toch me computer opnieuw installeren

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 12:50 ]

• Icey
Kan je niet eventjes met een normale kabel aan je router gaan hangen ipv wireless? Kijken of je dan een ipadres krijgt, op de router kan komen en settings kan wijzigen. Desnoods een reset.
Pagina: 1