Nu had ik al een Kingston kvr400x64c3a/512 in mn kast zitten dus ik dacht laat ik er nog 1 van zelfde merk en type indoen, lijkt me geen probleem. Maar als ik dus die nieuwe in de 2e bank doe start windows niet op maar zegt die: beschadigd of ontbrekend bestand in system32/config/system en dat ik met windows setup iets moet regelen... ja hoe en wat... Als ik de nieuwe in bank 1 doe en de oude eruit laat start hij wel weer normaal op, doe ik de oude in bank 2, dan start hij weer niet op en geeft hij weer hetzelfde bericht. Lijkt mij dan dat bank 2 niet in orde is, maar ik zit nu al 3 avondenlang problemen te lezen, over mixen, dus zou volgens mij nog best iets anders kunnen wezen...
(Zelf zit ik nog te twijfelen aan 2 problemen:
- oude kvr400x64c3a/512 kan registered zijn en nieuwe niet(/unbuffered?) omdat ik de nieuwe besteld heb via internet. alleen is mijn vraag dan eigenlijk ook weer: hoe check ik dit?
- op de oude zit een sticker met Kingston en een gekleurd stukje met erop: "Genuine Kingston" en op de nieuwe een sticker met: Kingston en ook "Valueram" erop, alleen dan zonder "genuine kingston"; misschien dat deze 2 dan toch niet samen gaan?! lijkt me op zich toch sterk, maarja denk ik meld t maar...)
...is mijn 2e bank stoek?
zo niet; misschien een oplossing voor me?
(Zelf zit ik nog te twijfelen aan 2 problemen:
- oude kvr400x64c3a/512 kan registered zijn en nieuwe niet(/unbuffered?) omdat ik de nieuwe besteld heb via internet. alleen is mijn vraag dan eigenlijk ook weer: hoe check ik dit?
- op de oude zit een sticker met Kingston en een gekleurd stukje met erop: "Genuine Kingston" en op de nieuwe een sticker met: Kingston en ook "Valueram" erop, alleen dan zonder "genuine kingston"; misschien dat deze 2 dan toch niet samen gaan?! lijkt me op zich toch sterk, maarja denk ik meld t maar...)
...is mijn 2e bank stoek?
zo niet; misschien een oplossing voor me?