Toon posts:

NIS2004 wil niet uninstallen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vriend van me heeft een nieuwe PC (Packard Bell) alles leuk en aardig maar die norton internet security wil hij eraf hebben om een andere firewall & antivirus te gebruiken. er zit geen uninstall op en dat is volgens de helpdesk van packard bell een bug. ze verwijzen mij naar de symantec site ZONDER fatsoenlijke link.

heb lopen zoeken maar kan geen patch/tool vinden om die bagger troep eraf te gooien. dat progg. houdt dus van alles tegen en werkt omslachtig om maar te zwijgen over de resources die hij vreet...

kan wel alle files gaan wissen en register bewerken maar dat vind ik wat risky, iemand die me uit de brand kan helpen?

het is Norton Internet Security 2004

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Packard Bell installeert weer eens wat ik er van gewend ben - veel teveel shit die eigenlijk gewoon out of date commerciele zooi is :P NIS 2004 op een nieuwe PC kun je uberhaupt eigenlijk niet maken - die is verouderd (NIS 2005 is al dik een half jaar op de markt). Nieuwe PC --> nieuwe software imho.

Advies: gooi de hele machine leeg en installeer hem schoon, dus niet van de OEM CD van PB. Eigen software er op en klaar is kees. Kan die NIS 2004 de deur uit blijven :)

Just my 0,02 EUR :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 22:29:
Packard Bell installeert weer eens wat ik er van gewend ben - veel teveel shit die eigenlijk gewoon out of date commerciele zooi is :P NIS 2004 op een nieuwe PC kun je uberhaupt eigenlijk niet maken - die is verouderd (NIS 2005 is al dik een half jaar op de markt). Nieuwe PC --> nieuwe software imho.

Advies: gooi de hele machine leeg en installeer hem schoon, dus niet van de OEM CD van PB. Eigen software er op en klaar is kees. Kan die NIS 2004 de deur uit blijven :)

Just my 0,02 EUR :P
hij heeft al allerlei meuk geinstalleerd en het enige wat er echt af moet is NIS2004

ik heb weinig zin om alles opnieuw te installeren, wil gewoon die NIS2004 eraf hebben. en dat moet ook kunnen schijnt ergens een proggie/patch te staan op de website van symantec WAAR zeiden ze niet (stelletje prutsers daar) het proggie/patch konden, wilden of mochten ze niet mee sturen.

Verwijderd

Topicstarter
niemand :'(

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kijk hier eens. Of hier
Is toch niet zo moeilijk te vinden op www.symantec.nl?

[ Voor 59% gewijzigd door Br@m op 28-07-2005 22:18 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Br@m schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 22:16:
Kijk hier eens. Of hier
Is toch niet zo moeilijk te vinden op www.symantec.nl?
dat is het juist. je komt dan uiteindelijk op een plek waar het moet staan. en dan is het er niet meer!

hier

en ja als ik doorklik kom ik er ook niet, het is een kl... site met een slechte service en bagger producten

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Alstu, Norton Internet Security Removal Tool

[ Voor 118% gewijzigd door Occy74 op 28-07-2005 23:13 ]

Systeem Specs

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-08 17:57
Deze dan: SymNRT.exe verwijdert onder andere NIS 2004

http://service1.symantec....&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-06 12:31

hellbringer

Weeeeeeee!

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:02:
[...]

dat is het juist. je komt dan uiteindelijk op een plek waar het moet staan. en dan is het er niet meer!

hier

en ja als ik doorklik kom ik er ook niet, het is een kl... site met een slechte service en bagger producten
Ziet eruit alsof je dr al een tijdje mee bezig bent :D
Komt met bekend voor....succes....
Alstu, Norton Internet Security Removal Tool
drunkfux -> +15 behulpzaam :)

[ Voor 4% gewijzigd door hellbringer op 28-07-2005 23:21 ]

Pagina: 1