Waar kom ik niet uit.
Na het opstarten van een W2K client in een W2K-server netwerk-omgeving krijgt de gebruiker het scherm: "druk op Ctrl-Alt-Del om je aan te melden".
Met een policy op de w2k server is het mogelijk om een tekst op het scherm te tonen na Ctrl-Alt-Del Normaal volgt het dan werkelijke aanmeldscherm na deze toets combi, maar met de policy zoals aangegeven in de onderstaande link
http://www.microsoft.com/...2c-b38f-a4a56032ce0a.mspx
wordt eerst een tekstvenster getoond waarin je enkele meldingen kunt zetten.
Pas na het klikken van OK kun je dan verder naar het aanmeldscherm.
Is het mogelijk om iets anders dan alleen plain tekst te gebruiken hier. Dus bijvoorbeeld een clickable link naar een document
Ik weet dat de bovenstaande link naar 2003 server verwijst maar voor 2K is het nagenoeg gelijk alleen is het met 2003 wel mogelijk om bijv, linefeeds in te lassen en wat andere grapjes.
Om kort te gaan.
Kan ik een link in het tekstvenster tonen onder W2K.
De bedoeling is om gebruikers te wijzen op bepaalde regels VOORDAT ze zijn aangemeld. Helaas is 512 tekens daarvoor te weinig (beperking onder W2K).
Misschien nog tips om dit op een andere manier te regelen?
Uteraard heb ik flink wat gezocht maar niets gevonden wat mij verder helpt.
Opmerking.
Ik heb geen kaas gegeten van ingewikkelde scripting.
Alvast bedankt voor reactie
Na het opstarten van een W2K client in een W2K-server netwerk-omgeving krijgt de gebruiker het scherm: "druk op Ctrl-Alt-Del om je aan te melden".
Met een policy op de w2k server is het mogelijk om een tekst op het scherm te tonen na Ctrl-Alt-Del Normaal volgt het dan werkelijke aanmeldscherm na deze toets combi, maar met de policy zoals aangegeven in de onderstaande link
http://www.microsoft.com/...2c-b38f-a4a56032ce0a.mspx
wordt eerst een tekstvenster getoond waarin je enkele meldingen kunt zetten.
Pas na het klikken van OK kun je dan verder naar het aanmeldscherm.
Is het mogelijk om iets anders dan alleen plain tekst te gebruiken hier. Dus bijvoorbeeld een clickable link naar een document
Ik weet dat de bovenstaande link naar 2003 server verwijst maar voor 2K is het nagenoeg gelijk alleen is het met 2003 wel mogelijk om bijv, linefeeds in te lassen en wat andere grapjes.
Om kort te gaan.
Kan ik een link in het tekstvenster tonen onder W2K.
De bedoeling is om gebruikers te wijzen op bepaalde regels VOORDAT ze zijn aangemeld. Helaas is 512 tekens daarvoor te weinig (beperking onder W2K).
Misschien nog tips om dit op een andere manier te regelen?
Uteraard heb ik flink wat gezocht maar niets gevonden wat mij verder helpt.
Opmerking.
Ik heb geen kaas gegeten van ingewikkelde scripting.
Alvast bedankt voor reactie