Ik heb een heel raar probleem. Elke keer wanneer ik internet explorer open heb staan en ik wil nog een Iexplorer openen dan sluit de voorgaande. Dit is heel irritant. Wie weet hoe je dit probleem oplost. En ja ik weet dat ik mozilla moet gebruiken
Al op Spyware gecontroleerd? Ik zal er niet gek van opkijken als je wat vind met Hitman pro.
Edit:
Bedoel je niet dat als je bijvoorbeeld www.google.com bij start/uitvoeren invult dat www.google.com je laatste site in een IE venster overschrijft?
Dan is de oplossing:
Extra -> Internet Opties -> Geavanceerd -> Venster opnieuw gebruiken.....snelkoppelingen -> uitvinken
Edit:
Bedoel je niet dat als je bijvoorbeeld www.google.com bij start/uitvoeren invult dat www.google.com je laatste site in een IE venster overschrijft?
Dan is de oplossing:
Extra -> Internet Opties -> Geavanceerd -> Venster opnieuw gebruiken.....snelkoppelingen -> uitvinken
[ Voor 61% gewijzigd door Niks123Random3 op 26-07-2005 22:03 ]
Lekker veel informatie ook 
Wat heb je zelf al geprobeerd? Welke versie heb je? Welke hard/software heb je nog meer geinstalleerd? Heb je er bij elke site last van?
Wat heb je zelf al geprobeerd? Welke versie heb je? Welke hard/software heb je nog meer geinstalleerd? Heb je er bij elke site last van?
Er staat op die PC I explorer 6 (SP2). Het is een Dell computer maar hardware matig lijkt mij het niks te wezen.
Ik kan deze melding niet plaatsen. Dat vindt ik het vreemde heb het nog nooit eerder gezien.
Het probleem is wanneer ik lig te server op een site en denk ohja daar moet ik ook nog ff op kijken dan open ik nog een vernster en dan gooit hij die oude dicht. Ik denk persoonlijk dat het een instelling is.
Ik kan deze melding niet plaatsen. Dat vindt ik het vreemde heb het nog nooit eerder gezien.
Het probleem is wanneer ik lig te server op een site en denk ohja daar moet ik ook nog ff op kijken dan open ik nog een vernster en dan gooit hij die oude dicht. Ik denk persoonlijk dat het een instelling is.
Misschien ben je geïnfecteerd door een CWS-Spyware variant.
Ook een knipperend geel icon rechtsonderin het scherm?
Ook een knipperend geel icon rechtsonderin het scherm?
Het is geen feature om slechts 1 IE window toe te staan; wel om bestaande windows te hergebruiken voor links. Je geeft ons echter wel bedroevend weinig informatie; heb je hier weleens doorheen gelezen zodat je iig op de hoogte bent van de eisen die we aan een topicstart stellen? Heb je zelf al gescand op spyware of virussen bijvoorbeeld. Sinds wanneer treedt dit probleem op? Welke windowsversie draai je? Ik pas je topictitel even aan; probeer jij dan je topicstart uit te breiden met nuttige informatie? 
Internet explorer sluit wanneer je een nieuwe opent > [IE6] Huidig venster sluit als nieuw venster wordt geopend?*
Internet explorer sluit wanneer je een nieuwe opent > [IE6] Huidig venster sluit als nieuw venster wordt geopend?*
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1