[XP] Event Viewer - Beetje vaak zelfde melding*

Pagina: 1
Acties:

• Bartoz
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
In mijn Event Log wordt ongeveer eens per minuut de onderstaande melding geschreven.
Dit lijkt mij een beetje overdreven vaak. Toch kan ik niet vinden hoe je dit uit kunt zetten zonder SENS service compleet uit te schakelen. OS is Windows XP Pro.
MB: K8 NEO 2 Deluxe met een Wifi kaartje die actief is.

Afbeeldingslocatie: http://www.a-seldam.speedlinq.nl/event1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.a-seldam.speedlinq.nl/event2.jpg

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat.

Verwijderd

Hapert je NIC niet gewoon? Ik heb dit ook gehad bij m'n vader's laptop die elke paar seconden opnieuw tot de conclusie kwam dat ie een wifi netwerk zag om mee te spelen. Z'n vpn tunnel naar het werk kachelde ook telkens dicht, maar tijdens het surfen en zelfs files kopiëren van servers e.d. in m'n LAN merkte hij er niets van. Hij zag welke elke x seconden zo'n XP ballonnetje met "de draadloze netwerkverbinding met blablabla is tot stand gebracht"

De fix bij hem was z'n werk bellen en zeuren om SP2. Maar dat helpt jou misschien niet.

• Bartoz
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:17:
Hapert je NIC niet gewoon? Ik heb dit ook gehad bij m'n vader's laptop die elke paar seconden opnieuw tot de conclusie kwam dat ie een wifi netwerk zag om mee te spelen. Z'n vpn tunnel naar het werk kachelde ook telkens dicht, maar tijdens het surfen en zelfs files kopiëren van servers e.d. in m'n LAN merkte hij er niets van. Hij zag welke elke x seconden zo'n XP ballonnetje met "de draadloze netwerkverbinding met blablabla is tot stand gebracht"

De fix bij hem was z'n werk bellen en zeuren om SP2. Maar dat helpt jou misschien niet.
Mijn NIC hapert niet XP geeft contineue connectie aan.
Alle XP fixes + SP's zijn ook geinstalleerd.

Verwijderd

je zegt dat je geen problemen hebt (ik vind het reconnect verhaal aannemelijker overigens), maar je vindt het irritant ofzo dat je een melding krijgt? kijk dan gewoon niet of filter de informational events eruit (ik zou het iig zonde van me tijd vinden om daar aandacht aan te gaan besteden).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 11:13 ]

• Bartoz
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:12:
je zegt dat je geen problemen hebt (ik vind het reconnect verhaal aannemelijker overigens), maar je vindt het irritant ofzo dat je een melding krijgt? kijk dan gewoon niet of filter de informational events eruit (ik zou het iig zonde van me tijd vinden om daar aandacht aan te gaan besteden).
Ik stoor me er niet echt aan maar wil wel graag weten waarom er zo vaak een melding in het event log wordt gezet. Feitelijk is dit toch een actie die uitgevoerd moet worden en dus tijd kost :)
Ik zal toch nog maar es kijken naar het reconnect verhaal....
Pagina: 1