[DVD-Lab] Error bij Demuxen video

Pagina: 1
Acties:

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb een willekeurige Videocd. Deze wil ik openen in Dvdlab 1.5 om hem daarna verder te bewerken (mooi menu erbij enzo).

Maar als hij gaat demuxen dan krijg ik bij 85% voortgang te zien:

The Vob File has an Encrypted Video Stream.
The File can't be demuxed.

Hoe kan dat en wat moet ik eraan doen. Het ZOU aan de 44,1 khz geluid kunnen liggen die nodig is voor een dvd. Maar dit doet DVD lab toch later vanzelf ? Met de optie audio transcode later doet hij dat automatisch dat omzetten. Dus daar zou het niet aan moeten liggen volgens mij.

Ook de vcd headers zijn al eens gefixed door mij met vcdgear.

Graag hulp.

• W00fer
  • Niet online
Niemand ?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

Weet je zeker dat het een videocd is ?? je geeft namelijk aan dat het VOB file een encrypted stream is....een videocd heeft helemaal geen vobfiles.
Als het iets anders is, zou ik eerst eens de beveiliging van de vobs afhalen, dvddecrypter, anydvd ect ect en dan in dvdlab gooien, ik denk dat het dan een stuk beter gaat.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• W00fer
  • Niet online
Ja ik weet zeker dat het een SVCD is want ik heb hem zelf geript met DVD2SVCD, samen met Anydvd ja.

[ Voor 12% gewijzigd door W00fer op 27-07-2005 21:22 ]

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:53

Caveman

whahoehaha

:? een SVCD heeft ook helemaal geen .VOB files maar gewoon een .MPG... maargoed ipp is een vob hetzelfde als een mpeg2 stream. Heb je al eens geprobeert hem ergens anders me te demuxen, bv ifoedit ?

Misschien kun je ook het topic beter laten verplaatsen naar het audio en video forum, daar zitten meer videofielen.. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Caveman op 28-07-2005 21:26 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !