Mixmeister: kan geen muziek importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64769

Topicstarter
Onlangs is mijn pc gecrashed. Hierna heb ik het mixproggie Mixmeister (6.0.3) opnieuw geinstalleerd. Als ik nu een directory met mp3'tjes wil importeren gaat het fout. In plaats van een stuk of 100 verschijnt er nu slechts 1 nummer in mijn catalog. Ook de bpm calculation en de plot creation draait niet. Iemand een idee waar ik het moet zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amerstudio
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-11-2021
Mixmeister aanschaffen? Opgelet!!!

Al een aantal jaren gebruik ik Mixmeister 7.4.4. Ik gebruik deze software voor mijn sportinstructie.
Er is een versie die geschikt is voor Windows 10, n.l. Mixmeister Fusion of Studio 7.7. Ha! dacht ik; straks wordt de Windows 7 versie (MM 7.4.4) niet meer ondersteund en heb ik alvast een Windows 10 versie.

Als je Googled op Mixmeister, kom je op de website van InMusicBrand, ziet er heel officieel uit en op die website kun je de nieuwe versie kopen. Met zomerkorting en nog een andere korting: daarmee kun je voor een acceptabel bedrag een nieuwe versie kopen.
Als controle nog een paar vragen gesteld via de website, om te kijken of er nog iemand achter dit moois zit om support-vragen te beantwoorden. Jawel, de antwoorden kwamen.
Daarna MM Studio gekocht. Toen bleek dat de library van een oudere versie niet in te lezen was.
Daarna was de "helpdesk" volledig onbereikbaar. via wel 10 ingangen bij InMusicBrand geprobeerd, nergens reageerde men.

Na het inlezen van een nieuwe file in de geïnstalleerde 7.7 crashte de laptop. Op een andere PC ging het net zo fout en van collega's die ik hierover geraadpleegd heb, kreeg ik hetzelfde te horen: DE PC CRASHT OP DEZE SOFTWARE, WAT MEN VERKOOPT IS MALWARE!

Inmiddels ben ik twee maanden verder en wat geld achteruit.
Laat je niet misleiden door het mooie aanbod: JE KOOPT IETS WAT SLECHT IS VOOR JE PC EN VOOR JE GEZONDHEID! :(

[ Voor 4% gewijzigd door Amerstudio op 02-08-2021 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:24

FeaR

In GoT we trust

Een topic uit 2005 kicken om alleen te ranten voegt niet veel toe.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:57

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aanvullend: mixmeister koop je gewoon op mixmeister.com.
Dus ik zou niet ranten op mixmeister, maar...... ;)

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.