Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ip blocken

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraag ik moet het voor elkaar zien te krijgen dat ik ip's block maar dat ze daardoor ook mij blocken.Het klinkt vaag maar mijn uiteindenlijke doel is dat de helewereld mij blokt.O en nog 1 ding er moet wel 1 adress open laten staat die ik kan joine.Weet iemand daar een programma voor of hoe ik dat kan doen.Weet al wel hoe ik ip's kan blokken van mijn pc maar ik heb dan nog wel contact met hun pc's

alvast bedankt

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ehh?

Waar heb je het over? :)

Verwijderd

Dit moet je even verder uitleggen. Ik begrijp er werkelijk geen bal van.

Waarom wil je dat de hele wereld je blocked?

Ik denk dat ik wel de oplossing heb voor je, gewoon de netwerkkabel uit de kaart trekken en je internet is weg. Kan niemand je meer zien O-)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 20:35 ]

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
sorry, maar met deze info kunnen we niet echt veel doen

systeem
os
router/firewall
etc

Mooooooeeeee......

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Wil je alles blokken :?
Zorg dat je geen programma's installeert, je router alle poorten blokt, en interne firewall alle poorten blokt :P

Ik snap alleen het nut er niet van 8)7

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
:? Sorry hoor, maar kan je wat duidelijker zijn.

En je Topic naam is ook niet geweldig creatief.

Edit:
Ik ben blijkbaar niet de enige :+

[ Voor 19% gewijzigd door TheovdS op 26-07-2005 20:35 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik snap er geen biet van :? Jij wilt IP's blocken, en de mensen 'aan de andere kant' moeten jouw dan ook meteen blocken :? Koop gewoon een fatsoenlijke firewall die al het in en uitgaande verkeer blockt, behalve uitgaand op een bepaalde poort naar een bepaald IP. Een eenvoudige linux box met IP tables kan dit al.

offtopic:
Beter laat dan nooit :z

[ Voor 9% gewijzigd door AtleX op 26-07-2005 20:35 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Gebruik een Firewall en zet die potdicht. Kijk eens naar OpenBSD, WinRoute, ZoneAlarm, XP Firewall ofzo? Je kunt dan (met een firewall dus) alles blocken behalve 1 ip. "De hele wereld jou laten blocken" gaat niet lukken. Wel zou je als alternatief een VPN kunnen leggen als het er je om gaat dat je "veilig" kunt communiceren tussen 2 ip's.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-11 20:53
als je wil dat de hele wereld je blokt kan je toch ook gewoon t netwerkstekkertje eruit trekken? :D je zal dan namelijk toch niks meer an je internet hebben...

Verwijderd

Topicstarter
ja oke ik ben een beetje vaag maar dat van die firewall dat die in en uitgaande verkeer blokt behalve een bepaalde ip dat bedoelde ik.Maar ik zoek een firewall die dat kan das mijn probleem die ken ik nie vinden en ik zou nie weten hoe ik dat in die firewall doe en linux heb ik niet

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Weet je wat?

Ik ga dit topic sluiten, jij opent een nieuw topic wat hier aan voldoet:

- Een goede topic titel die DUIDELIJK aangeeft wat je wil

- Een duidelijke topcistart waarn je goede interpunctie e.d. gebruikt waarin je duidelijk uitlegt wat je wil bereiken en waarom. Geef hierbij ook veel info - bv. welk operating systeem het over gaat.

- Een overzicht van wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je vraag te beantwoorden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.