Ik ben in het bezit van een pioneer 107d met de nieuwste rpc1 firmware en ik heb nou al een paar keer meegemaakt dat als ik op een Philips + 8x dvd brand dat de film out of sync (geluid en beeld lopen niet syncroom) is. bij 1 is het me ook echt opgevallen bij de dvd op de harddisk. maar verder eigelijk niet maar wel out of sync.. is dit mogelijk dat als ie 100% geeft zonder problemen met nero dat het dan dus aan de combi pioneer/philips ligt of licht het gewoon aan de iso? ik hoop dat iemand dit weet
Wat brand je? DVD image? Ander filmformaat naar DVD ?
Laat een DVD image of map maken van de filmpjes die fout gaan en check dan eens of de boel op je schijf al out of sync is
Laat een DVD image of map maken van de filmpjes die fout gaan en check dan eens of de boel op je schijf al out of sync is
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Het zijn gedownloade mappen of images... dus ik rip ze niet..
maar ik zie niemand er over klagen dat ze out of sync zijn....
daarom denk ik dat het aan de combi ligt... maar dat kan ik me ook weer niet voorstellen omdat pioneer vaak een alleskunner word genoemt en philips schijfjes altijd als zeer betrouwbaar worden beschouwt... daarom vraag ik het me af of het uberhoupt wel mogelijk is dat als je brand programma "OKE" aangeeft dat ie dan out of sync is.... of zie ik dat fout want in een vob file zitten toch zowel de video als de audio..
Dus als het dan mis gaat lijkt het me niet dat de sound out of sync gaat zonder dat het beeld dan ook raar gaat doen of iets in die trant.... ik hoop dat iemand me nog kan volgen maar vaag is het wel.
maar ik zie niemand er over klagen dat ze out of sync zijn....
daarom denk ik dat het aan de combi ligt... maar dat kan ik me ook weer niet voorstellen omdat pioneer vaak een alleskunner word genoemt en philips schijfjes altijd als zeer betrouwbaar worden beschouwt... daarom vraag ik het me af of het uberhoupt wel mogelijk is dat als je brand programma "OKE" aangeeft dat ie dan out of sync is.... of zie ik dat fout want in een vob file zitten toch zowel de video als de audio..
Dus als het dan mis gaat lijkt het me niet dat de sound out of sync gaat zonder dat het beeld dan ook raar gaat doen of iets in die trant.... ik hoop dat iemand me nog kan volgen maar vaag is het wel.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 18:15 ]
Is de boel out of sync op alle apparatuur waar je het schijfje test dan? Dus bijv je brander icm een mediaplayer, en een standalone dvd spelert?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Pagina: 1