De afgelopen weken had ik vakantie, dus ik heb me begeven aan een nieuw knutselwerkje. Ik had behoefte aan een speakerset voor aan mijn Creative Zen Touch, en ik heb dat gelijk fatsoenlijk aangepakt:
Ingredïënten:
- Creative SBS250 2.0 setje
- Een zooi ledjes, en 9v adapter en wat andere elektronische meuk
- Wat hout, verf en andere doe-het-zelfmaterialen
- UV reactief plexi
Resultaat:
Bij licht:

In het donker:

In actie, ook in het donker:

Filmpje: Klikkerdeklik
Tis wel baggerkwaliteit, maar de beste die ik uit mijn Powershot A80 kreeg...
en ook nog 14MB groot...
Dit kastje is dus nu ideaal om mijn favoriete muziek overal te kunnen luisteren, of ik nu in de tuin werk of zit te solderen oid... Anywhere! En zonder die irritante oordopjes/kabeltjes/mp3spelers in je broekzak enz... En s'avonds dus ook met mooie verlichting. Achterop zit een mooi zwart schakelaartje voor de verlichting en een draaiknopje voor het volume. Hij kan ontzettend hard, en dat is fijn voor in de tuin, anders hoor je niks.
Ik wil bij deze ook Exter heel erg bedanken voor het printje voor de AudioVUMeter die erin zit!
Graag hoor ik jullie commentaar, tips en opmerkingen!
Ingredïënten:
- Creative SBS250 2.0 setje
- Een zooi ledjes, en 9v adapter en wat andere elektronische meuk
- Wat hout, verf en andere doe-het-zelfmaterialen
- UV reactief plexi
Resultaat:
Bij licht:

In het donker:

In actie, ook in het donker:

Filmpje: Klikkerdeklik
Tis wel baggerkwaliteit, maar de beste die ik uit mijn Powershot A80 kreeg...
Dit kastje is dus nu ideaal om mijn favoriete muziek overal te kunnen luisteren, of ik nu in de tuin werk of zit te solderen oid... Anywhere! En zonder die irritante oordopjes/kabeltjes/mp3spelers in je broekzak enz... En s'avonds dus ook met mooie verlichting. Achterop zit een mooi zwart schakelaartje voor de verlichting en een draaiknopje voor het volume. Hij kan ontzettend hard, en dat is fijn voor in de tuin, anders hoor je niks.
Ik wil bij deze ook Exter heel erg bedanken voor het printje voor de AudioVUMeter die erin zit!
Graag hoor ik jullie commentaar, tips en opmerkingen!