Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TheCableguy17
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-07 15:18
ik heb mijn ZEN op een Zwarte markt gekocht en geen bon gekregen.
Sinds de 1e dag dat ik het apparaat heb zijn er problemen
Eerst kreeg ik er geen Mp3 op
PC opnieuw geinstalleerd toen lukte het wel
Ik kreeg toen problemen met de koptelefoon plug.
Stom als ik was heb ik toen de zegel verbroken en dat zelf gerepareerd.
Ik heb een iets te grote soldeeerbout gepakt waardoor de afscherming van de
koptelefoon plug(In de ZEN zelf) wat is gaan smelten
Het geluid was weer goed.
Na een paar dagen kon ik weer geen mp3 uploaden
Ik heb toen in het recovery menu Reload Firmware gedaan omdat ik dacht dat
dat het probleem was.
Dat is toen misgegaan.
Ik krijg er nu geen firmware meer op
mijn pc ziet de ZEN wel maar kan niets uploaden lijkt het
Steeds kom ik in het recovery menu
Ik hoor wel de harde schijf onstabiel geluid maken
Weet iemand wat ik nog kan doen

The Cableguy

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Gecondoleerd.

Volgende keer zulke spullen gewoon met bonnetje kopen, kan je heel wat geld en moeite besparen.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Je kan een betaalde reparatie laten uitvoeren door Creative. Dat houdt in dat je speler alsnog wordt vervangen, alsof hij onder garantie zou vallen (een mogelijkheid die na deze actie inderdaad definitief tot het verleden behoort).
Daar heb je een creditcard (Visa/MasterCard) voor nodig.

Bel me in dat geval even op het werk, ik heb m'n nummer al een keer gegeven.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 22:39

weebl

YARR!

Ik denk niet dat je echt slim bezig bent geweest. En wel om twee redenen, ten eerste: je hebt er gen bonnetje bij. En ten tweede ben je er zelf in gaan zitten klooien. Nu kan je het helemaal vergeten. Creative geeft je misschien wel een RMA als je niet zegt dat je er zelf mee bezig bent geweest, maar vervolgens komen ze er achter dat je het wel hebt gedaan en doen ze er helemaal niks mee en sturen ze hem weer terug op jouw kosten.

Dus je had hem beter niet open kunnen maken, en gewoon creative kunnen bellen om te zeggen dat ie kaduuk is. Dan vragen ze je het serienummer op te geven, en aan de hand daarvan bepalen ze of je nog recht hebt op garantie. Meestal heb je daar het bonnetje niet voor nodig, die heb je nodig als je hem binnen 7 dagen wil ruilen bij de winkel enzo.

Dus je hebt het zelf een beetje verprutst vrees ik :/

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:13

gakkethijs

niks

weebl schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:43:
Ik denk niet dat je echt slim bezig bent geweest. En wel om twee redenen, ten eerste: je hebt er gen bonnetje bij. En ten tweede ben je er zelf in gaan zitten klooien. Nu kan je het helemaal vergeten. Creative geeft je misschien wel een RMA als je niet zegt dat je er zelf mee bezig bent geweest, maar vervolgens komen ze er achter dat je het wel hebt gedaan en doen ze er helemaal niks mee en sturen ze hem weer terug op jouw kosten.

Dus je had hem beter niet open kunnen maken, en gewoon creative kunnen bellen om te zeggen dat ie kaduuk is. Dan vragen ze je het serienummer op te geven, en aan de hand daarvan bepalen ze of je nog recht hebt op garantie. Meestal heb je daar het bonnetje niet voor nodig, die heb je nodig als je hem binnen 7 dagen wil ruilen bij de winkel enzo.

Dus je hebt het zelf een beetje verprutst vrees ik :/
ja wel ik had eerste mailtje gestuurd voor rma dan vragen ze om je serial om te checken of je nog garantie hebt. zo ja krijg je mailtje met een rma code je moet je bonnetje/factuur mailen(scannen) of faxen naar creative met daar op die code. die code was verbonden aan mijn adres en welk apperaat het was. ik kreeg 2 weken later netjes via ups een nieuwe muvo.

[ Voor 15% gewijzigd door gakkethijs op 27-07-2005 14:47 ]