Icomputers Garantie Muskhin Redline Xp4000

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-08 13:37
Beste mede Tweakers,

Heb ongeveer 6 a 7 weken geleden 2x 512Mb Mushkin Redline XP 4000 gekocht bij Icomputers

na een week begaf 1 dimm van 512mb het.. :( 2x 512mb dus rma gestuurd naar Icomputers

nu inmiddels 5 weken later nog geen informatie over de mushkins het enigste wat ik weet is dat er meer mensen problemen hadden met de Mushkin dimm's en ze voor garantie terug naar de usa gestuurd zouden worden.

de rma zou ongeveer 4 weken duren.. maar ik heb inmiddels nog niks vernomen

heb op 17/07/2005 me laaste mail verstuurd met de vraag hoelang het nog kon duren..

dit kreeg ik als antwoord:

Hoi nick

De status van je rma is nog even wachten , het geheugen is al naar de vs
terug , maar het duurt nog wel even voordat wij nieuwe terug hebben van hun
, en wij kunnen helaas niet zomaar uit onze vooraad nieuwe sturen .

Mvg dave

mijn vraag aan jullie is nu eigenlijk.. zijn er nog meer mensen van GOT hiero met Mushkin dimm's in rma bij Icomputers en wat is jullie ervaring

Alvast Bedankt

Verwijderd

Waarom alle 2 de dimms teruggestuurd als er maar 1 stuk is?

verder geen ervaring met Icomputers

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 08:25

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb het probleem niet, maar ik vindt het zoiezo belachelijk dat jij moet wachten op je geheugen, de zaak verkoopt het, daar heb jij garantie dus je zou zonder vragen gewoon een nieuw setje moeten krijgen. Als ze defect zijn krijgen ze toch een nieuw setje en kunnen ze die gewoon weer in de verkoop gooien.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Da's echt belachelijk slechte service! Meestal is er een DOA termijn van ongeveer een maand. Als je product binnen die termijn stuk gaat hoort het meteen vervangen te worden en hoef je als klant niet te wachten op het eindoordeel van de fabrikant.

Ik zou eens bij Mushkin informeren wat voor DOA termijn zij aanhouden en het vervolgens aan Icomputers voorleggen.
Maar zoals ik het nu lees ga ik m'n high performance RAM niet bij Icomputers halen :9

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-08 13:37
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 18:58:
Waarom alle 2 de dimms teruggestuurd als er maar 1 stuk is?

verder geen ervaring met Icomputers
omdat het een dual channel kit is

dus bij rma wil ik wel graag 2 matched pairs terug :)

en verder vind ik het ook een beetje belachelijk, maar ja wat moet ik dan :S

dat is hun manier van rma afhandelen heb al van alles geprobeerd maar kan alleen maar wachten lijkt me

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 16:49
Jij hebt niks met het hele RMA verhaal te maken; als na een week een DIMM stuk is moet de partij waar je een overeenkomst mee hebt (de winkel in dit geval) gewoon een nieuwe leveren, punt. En deze opmerking van dat bedrijf: en wij kunnen helaas niet zomaar uit onze vooraad nieuwe sturen gaat natuurlijk helemaal nergens over 8)7 (en dan ook nog eens voorraad met één r schrijven :X )

Anyway, dit soort zaken in de shopsurvey vermelden, doen! Wordt door velen gelezen. En over hoe je het beste kunt handelen, daarvoor moet je niet in PMG zijn (dat het toevallig over geheugen gaat maakt niks uit, het had ook een fiets kunnen zijn). Ergens anders op het forum zijn wel topic te vinden met dergelijke onderwerpen (search). Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.