Beste mede Tweakers,
Heb ongeveer 6 a 7 weken geleden 2x 512Mb Mushkin Redline XP 4000 gekocht bij Icomputers
na een week begaf 1 dimm van 512mb het..
2x 512mb dus rma gestuurd naar Icomputers
nu inmiddels 5 weken later nog geen informatie over de mushkins het enigste wat ik weet is dat er meer mensen problemen hadden met de Mushkin dimm's en ze voor garantie terug naar de usa gestuurd zouden worden.
de rma zou ongeveer 4 weken duren.. maar ik heb inmiddels nog niks vernomen
heb op 17/07/2005 me laaste mail verstuurd met de vraag hoelang het nog kon duren..
dit kreeg ik als antwoord:
Hoi nick
De status van je rma is nog even wachten , het geheugen is al naar de vs
terug , maar het duurt nog wel even voordat wij nieuwe terug hebben van hun
, en wij kunnen helaas niet zomaar uit onze vooraad nieuwe sturen .
Mvg dave
mijn vraag aan jullie is nu eigenlijk.. zijn er nog meer mensen van GOT hiero met Mushkin dimm's in rma bij Icomputers en wat is jullie ervaring
Alvast Bedankt
Heb ongeveer 6 a 7 weken geleden 2x 512Mb Mushkin Redline XP 4000 gekocht bij Icomputers
na een week begaf 1 dimm van 512mb het..
nu inmiddels 5 weken later nog geen informatie over de mushkins het enigste wat ik weet is dat er meer mensen problemen hadden met de Mushkin dimm's en ze voor garantie terug naar de usa gestuurd zouden worden.
de rma zou ongeveer 4 weken duren.. maar ik heb inmiddels nog niks vernomen
heb op 17/07/2005 me laaste mail verstuurd met de vraag hoelang het nog kon duren..
dit kreeg ik als antwoord:
Hoi nick
De status van je rma is nog even wachten , het geheugen is al naar de vs
terug , maar het duurt nog wel even voordat wij nieuwe terug hebben van hun
, en wij kunnen helaas niet zomaar uit onze vooraad nieuwe sturen .
Mvg dave
mijn vraag aan jullie is nu eigenlijk.. zijn er nog meer mensen van GOT hiero met Mushkin dimm's in rma bij Icomputers en wat is jullie ervaring
Alvast Bedankt