Toon posts:

internetten buitenland met laptop Acer

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb hier een Acer Travelmate 220. Loopt thuis prima via een netwerkkaart met behulp van chello.
Nu wil ik de acer meenemen naar het buitenland om mijn mail te kunnen ophalen en evt wat surfen.
Ik heb een mobiel met een abo bij tele2.

Wat zijn de noodzakelijke stappen die ik moet ondernemen om gebruik te kunnen maken van de acer in het buitenland? Graag een beetje hulp/advies van jullie kant.

Mvrgr. Jonne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Dat kan niet.. in het buitenland hebben ze nl internet dat niet compatible is met het nederlandse internet..

of wat dacht je van iets waarmee/waarop je kan inbellen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:27
je kan via infraroot of datakabel internetten via je mobiel op je laptop denk er wel aan dat dit in NL al iets van 1 euri per min is, en dat het in het buitenlad als het al kan iets van 3 euri per min wordt.

oplossing, zoek een internet caffe in de buurt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Gewoon bij een hotspot gaan staan en daar internetten gaat dit niet? :? .
Verder weet ik dat bij men pa hij zen laptop van zen werk gewoon moet inpluggen op eender welke telefoon lijn en het draait. is wel intranet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sorry, maar dit hoort niet helemaal hier. ;) Als je even wat rondzoekt in Internet & Telefonie vind je verschillende manieren om verbindnig te maken met het internet, maar hier in CSL gaat het eigenlijk meer om hardware dingen. ;)

Dit topic is gesloten.