Ik heb helaas het zelfde probleem sinds 2 weken weet er echt geen raad meeVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:47:
Hmm, ik ben genaaid.
Mijn systeem boot echt niet meer. Enige manier waarop ik kan booten is mn OCZ geheugen eruit halen, heel oud PC2700 erin. Dan kan ik in de bios komen. Als ik dan het geheugen voltage op 3,2 volt zet, reboot, gelijk pc uit doe, en OCZ VX erin, boot ie weer. Zodra ik mn PC afgesloten heb, of de bios reset: 3 leds en no post.
Wat is het probleem hier? Heb dit zowel met 510-2 FIX bios als met de 704-2BTA. Als hij wil booten met mn OCZ VX, is dit foutloos in memtest @ 265 mhz 2-2-2-5 @ 3,6 volt.
Wie kan me helpen? Ik weet het echt niet meer, is dit een mobo probleem?
System specs in mn sig.
/me heeft het helemaal gehad met DFI voorlopig![]()
Ik heb al tig forums opgezocht en kan maar niet tot een oplossing komen
Het enigste wat ik kan doen is gewoon pc 24/7 aan laten staan anders pakt die niet de beide repen
wat ik dus doe als ik die begint te piepen die 3 rode ledjes branden is 1 stick eruit halen de andere in het 1ste slot laten zitten
een half uurtje gamen uitschakelijn en dan zo snel mogelijk dat andere reepje erin en hopen dat die doorstart
heb ook al verscheidende biossen geprobeert instellingen daar lag het ook allemaal niet aan dus denk dat deze revisie van het moederbord gewoon f*!¤#" is
zelf heb ik een van de eerste dfi nf4 sli dr mammaplankje
daarbij ocz gold vx pc3200 loopt echt stabiel 250mhz 2225 3.4v
met een venice core 3500+ 11xmem dus 2750mhz op 1.66v
alles goed gekoelt behalve nbfan die wordt laatste tijd vaak warmer dan 55 graden terwijl het eerst altijd zon 45 50 graden werd
een asus n6800gt ook beetje oced
en voor de rest 2 schijven,floppydrive,dvd en cd speler
ik heb er last van gekregen sinds ik de 704 2bta bios gebruikte
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2005 00:33 ]