Toon posts:

[2003] Andere forums

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, eerst en vooral wil ik zeggen dat de how to's hier ongeloofelijk goed zijn en dat ik al ongeloofelijk veel heb bijgeleerd wat me anders veel werk zou hebben gekost om dat allemaal op te zoeken.
Mijn vraag is dan ook of jullie nog andere forums weten van dit niveau over netwerking, ad, 2003, linux etc... Ik ben van opleiding netwerkbeheerder maar moet natuurlijk nog heel veel leren :)
Ik hoop dat deze vraag hier mag anders delete je hem maar.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook nog een ander vraagje, via MA3D.COM ben ik echange aan het downloaden, nu heb ik exchange en exchange service pack 1 en beide verschillen in grootte, gewone echange is 113 mb groot en servicepack is 379 mb groot. Is die versie van 379 de volledige versie met service pack? Is wel een groot verschil in grootte moet ik zeggen.

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:50

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

Service pack 1 is 101MB groot.
maar let wel op dat je eerst Exchange SP1 installeerd en daarna pas Win2k3 SP1. Je zult niet de eerste zijn die de fout maakt :+ .

Specs: Server, WS boven, WS beneden

Verwijderd

Topicstarter
DDemolition schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:42:
Service pack 1 is 101MB groot.
maar let wel op dat je eerst Exchange SP1 installeerd en daarna pas Win2k3 SP1. Je zult niet de eerste zijn die de fout maakt :+ .
Damn, ik had service pack 1 al geinstalleerd van 2003 en hij gaf fout aan bij de installatie, nu weet ik waar het aan ligt. Moet ik bij mijn tweede server 2003 opnieuw installeren. Dus eerst win 2003, dan AD en dan exchange met service pack 1 en dan servicepack 1 van 2003.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

je hebt www.datacrash.net nog die door mij opgezet is. Alleen is dat een statisch forum waar alleen foutmeldingen met oplossingen gepost worden dus niet geschikt voor vragen. Ook heb ik daar enkele howto's geschreven. Verder heb je inderdaad nog erg veel andere forum's ook van hoog technisch niveau (soms)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

IK denk niet dat dit echt een zinvol topic is - hier op gaan sommen wat nog andere of betere fora zijn voegt niet echt iets toe voor ons.

De beste manier om zelf meer te leren is gewoon zelf experimenteren, boeken, websites, fora e.d. lezen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.