Webcam "Server" applet

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-03 12:54
Ik zoek een java/flash applet die via de browser de webcam van de gebruiker kan gebruiken, en een beeld op het scherm kan zetten. Eigenlijk vergelijkbaar met AVChat, maar dan zonder dat er een Flash Communication server (oid) nodig is. En natuurlijk bij voorkeur gratis ;)

Weet iemand of zo iets bestaat?

Copy.com

Verwijderd

Ik ben toevallig bij TMF bezig met iets in die richting. Volgens mij is de enige manier om flash te laten werken met een webcam en dit bij anderen over te brengen via een server als flash communication server.

Gewoon lokaal kan het wel natuurlijk, maar dat lijkt me zinloos ;)

Maar volgens mij is de bedoeling van dit forum dat je zelf iets maakt en niet vraagt waar je een compleet script kunt vinden.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Ik denk niet dat java in je browser toegang mag hebben tot resources als je webcam.
Zoals je hierboven leest, mag flash dit wel maar deze vraagt wel expliciet toegang. Leuk voorbeeldje vind je hier: http://www.bnn.nl/view/6508344/6508234/6130858, dat is een chat met webcams via flash.
Helaas is de flash communication server een duur geintje. Je betaalt jezelf te pletter voor een beetje bandbreedte.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 16:01

André

Analytics dude

Op deze manier is het een scriptrequest en dat willen we hier niet hebben :/
[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]

Dit topic is gesloten.