Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Dat klinkt alsof je deze functie niet op de goede plaats aanroept. Waar gebruik je hem? En zet de naam van het scherm waarvan je de cursor wil zetten eens voor de Cursor en voor de GetType(). Wanneer je deze call in de constructor van een form zet doet het ding wat het moet doen ...
Een beetje meer relevante code zou kunnen helpen
Een beetje meer relevante code zou kunnen helpen
Heb je niet toevallig het cursor bestandje verplaatst binnen het project?
Let op dat je de volledige namespace meegeeft bij het doorgeven van een resourcenaam, dus ook bij de naam van de cursor.
Let op dat je de volledige namespace meegeeft bij het doorgeven van een resourcenaam, dus ook bij de naam van de cursor.
Het vage is juist dat ik er helemaal niets aan veranderd heb (alleen een hoop andere (niet meer in gebruik zijne) bestandjes verwijderd). Maar ook als ik een backup unzip en compileer geeft ie in die exe opeens problemen.
Het is gewoon in een functie in een (sub)Form. En het aanroepen doe ik precies zoals in de openingspost weergegeven. Het is dus ook niet de bedoeling dat ik die call in de constructor van de Form doe, want hij moet alleen wijzigen als op een bepaald plaatje geklikt wordt.
Maar 't vage is ook dat als ik een nieuwe Solution met een C# project probeer aan te maken ik een foutmelding krijg dat een DLL niet geregistreerd is
Het is gewoon in een functie in een (sub)Form. En het aanroepen doe ik precies zoals in de openingspost weergegeven. Het is dus ook niet de bedoeling dat ik die call in de constructor van de Form doe, want hij moet alleen wijzigen als op een bepaald plaatje geklikt wordt.
Maar 't vage is ook dat als ik een nieuwe Solution met een C# project probeer aan te maken ik een foutmelding krijg dat een DLL niet geregistreerd is
[ Voor 14% gewijzigd door riezebosch op 26-07-2005 22:29 ]
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Het lijkt er dus op dat er ergens iets niet helemaal soepel loopt. Dat neemt niet weg dat de plaats waar dit aangeroepen wordt niet onbelangrijk is. En ik zie niks terug van mijn voorstel om het form eens hard voor de Cursor en de GetType() te zetten. Heb je dat wel geprobeerd?
Is er nog meer info te achterhalen door bijvoorbeeld naar InnerExceptions te kijken oid?
Is er nog meer info te achterhalen door bijvoorbeeld naar InnerExceptions te kijken oid?
Sorry. Was gisteravond thuis en kon het dus niet meer proberen.OZ-Gump schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:04:
Het lijkt er dus op dat er ergens iets niet helemaal soepel loopt. Dat neemt niet weg dat de plaats waar dit aangeroepen wordt niet onbelangrijk is. En ik zie niks terug van mijn voorstel om het form eens hard voor de Cursor en de GetType() te zetten. Heb je dat wel geprobeerd?
Heb het nu weer voor elkaar gekregen, en bleek niet met m'n code te maken te hebben. Ik denk dat de PC en VS nogal fucked up waren. Kon namelijk (zoals gezegd) ook geen nieuwe C# projecten aanmaken. Dus wilde ik VS opnieuw installeren, bleek ik ook de meeste software niet meer te kunnen deïnstalleren...
Heb het nu op een andere PC geprobeerd (had daar gelukkig ook nog VS2K3 staan). Eerst gaf het gekopieerde project nog problemen. Toen heb ik een nieuw project aangemaakt, nieuwe Forms aangemaakt en daarin de oude code geplakt. Alle resources opnieuw toegevoegd en gecompileerd. En nu werkt het weer als een trein. Het vage is dat de executable zelfs opeens 20KB kleiner is geworden
Andere PC is denk ik rijp voor een complete reïnstall...
In ieder geval bedankt
Pagina: 1