Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[defect]Qtek 8060 met haarlak bij de menu toets

Pagina: 1
Acties:

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
Een week geleden had ik met ebay een Qtek 8060 gekocht (ook bekend als Orange SPV E200 en Qtek 8080). Nu ging ik een halve week geleden op vakantie, toen ik ging voetballen deed ik het toestel in mijn toilet tas, toen is mijn fles met haarlak kapot gegaan (plastic flesje). En was de telefoon nat en plakkerig. Alles deed het toen nog, ik blij :) .

Maar een half uur later toen ik hem weer probeerde deed de menu toets het niet meer. Hoe los ik dit op, kan ik thuis de firmware veranderen zodat ik een andere toets als menu kan gebruiken? of Demiwater erop ? wat is het meest verstandig? Hij staat nu op vergrendelt en ik kan dus niks doen omdat ik hem met de menu toets moet ontgrendelen.

Ik zit nu in een internetcafe in berlijn en zal niet elke dag kijken dus heb geduld voor ik een reactie geef.

Learn to forget...

• martieadams
..schop..

nog verdere vragen ??

Learn to forget...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Openschroeven, de boel schoonmaken met spiritus of alcohol.

• martieadams
Ben nu niet thuis (heb geen goed gereedschap etc.) ,zondag als het goed is ben ik weer thuis, zal hem dan openschroeven.

Zou het echt niet mogelijk zou het echt niet mogelijk zijn de firmware zo te veranderen dat ik er een andere toets van kan maken? Ik vind het fotocamera-snapshot knopje nogal overbodig..

Word vervolgd..

Learn to forget...

• martieadams
heb hem nu opengeschroeft, zit mooi in elkaar van binnen :) . Zal ik alles behalve beeldscherm en antenne in de alcohol leggen? of alleen het tobo-gedeelte?
Het tobo is een los gedeelte dat met speciale contactjes vast zit die geleiden als er 2 opelkaar elkaar zitten zonder dat je iets moet klikken ofzo..(hoe heet dat |:( ).

Learn to forget...