[Lanparty] Networkingday Evolution3 (2-3-4 sept 2005)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-10 10:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
[Lanparty] Networkingday Evolution3 (2-3-4 sept 2005)
Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.nl/temp/nwdevo3.png NetworkingDay organiseert begin september haar derde editie van EVOLUTION!

Op dit driedaagse event . zal wederom een topnetwerk aanwezig zijn. Tijdens het event zullen uiteraard ook competities worden gehouden waarbij leuke prijzen te winnen zijn. Networkingday stelt in samenwerking met Club3D, meer dan €10.000,- aan prijzen beschikbaar!

De definitieve line-up van de competities van EVOLUTION zijn bekend!

Benelux Gaming Cup 2005

Traditiegetrouw zijn er geldprijzen te winnen met deze competities.
Pro Competites:
Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.nl/temp/nwdevo3_2.pngCounter-Strike 1.6 (5 vs 5)
1e prijs: €1.200,- cash!
2e prijs: €600,- cash!
3e prijs: €300,- cash!

BattleField 2 (10 vs 10) (10 vs 10)of(8 vs 8 )
1e prijs: €600,- cash!
2e prijs: Wordt nog bekend gemaakt!
3e prijs: Wordt nog bekend gemaakt!

Call of Duty (5 vs 5)
1e prijs: €600,- cash!
2e prijs: Wordt nog bekend gemaakt!
3e prijs: Wordt nog bekend gemaakt!

WarCraft 3 (1 vs 1)
1e prijs: €400,- cash!
2e prijs: €200,- cash!
3e prijs: €100,- cash!
Overige Open Competites:
Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.nl/temp/nwdevo3_3.png- Counter-Strike Source (5 vs 5)
- Need for Speed Underground 2 (1 vs 1)
- FIFA 2005 (1 vs 1)
- Casemodding
- Funcompo's .

Ook dit jaar zal voor de casemod compo weer prachtige prijzen uitgezocht worden.
De Faciliteiten:
Supersnel en stabiel full duplex 10/100/1000 Mbit switched LAN
Servers (Intranet, IRC, direct-connect en gameservers uiteraard!)
Grote, Aparte, afgesloten, donkere en stille slaapzaal
Grote schermen voor live beelden, spectaten van games, films, demo's en announcements
Douches en kleedruimtes
Gezellige kantine met uitzicht over de hal die 24/7 open is
Mega gratis parkeergelegenheid

De entreeprijs:

Gehele evenement

€ 35,- bij voorinschrijving incl goodiebag.

Om je in te schrijven ga je naar networkingday.com.
Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.nl/temp/evo2004.jpg
Toestemming van Terr

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Networkingday is meer/echt gericht op games dan andere lans, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Waarom doen ze op zo'n LAN-dagje nooit competities in autoracen? Potje F1 Challenge voor €600,- 1e Prijs lijkt me geweldig! :z

Maar zonder gekkigheid: het zal ongetwijfeld weer een leuke dag worden, waarbij er vele litertjes bloed over de veeltallig aanwezige beeldschermen zullen vloeien :9 Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 11:35
Bartjuh schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:20:
Networkingday is meer/echt gericht op games dan andere lans, of zie ik dat verkeerd?
Valt wel mee, op elke lan worden games gespeeld en op elke lan zijn er wel prijzen te verdienen met games. Het is alleen frappant dat networkingday moeite heeft met het volkrijgen van 600 man terwijl netgamez of drome of regroup daar veel minder problemen mee hebben. Het ligt niet aan de prijzen, dus waar dan wel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ravenger schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 19:33:
Valt wel mee, op elke lan worden games gespeeld en op elke lan zijn er wel prijzen te verdienen met games. Het is alleen frappant dat networkingday moeite heeft met het volkrijgen van 600 man terwijl netgamez of drome of regroup daar veel minder problemen mee hebben. Het ligt niet aan de prijzen, dus waar dan wel aan?
vergeet niet dat drome dit jaar ook niet vol zat en netgamez heeft nogsteeds niet veel betalingen.. daarbij heb je ook nog campzone die niet vol zit.. kortom dit jaar lopen lan's niet geweldig.. iig niet vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
daar heb je wel gelijk in, maar het verschil in deelnemers is wel significant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13

Arfman

Drome!

Drome niet vol ? Mwah .. 2050 van de 2150, score van 94% .. niet slecht. Regroup zat binnen een paar weken helemaal vol, die doen zelfs een tweede dit jaar.

NWD heeft gewoon de naam (nog) niet. Ongeacht wat ik persoonlijk van NWD vind is het dus niet helemaal waar dat het slecht gaat met LANparties.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Arfman schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 11:27:
Drome niet vol ? Mwah .. 2050 van de 2150, score van 94% .. niet slecht. Regroup zat binnen een paar weken helemaal vol, die doen zelfs een tweede dit jaar.

NWD heeft gewoon de naam (nog) niet. Ongeacht wat ik persoonlijk van NWD vind is het dus niet helemaal waar dat het slecht gaat met LANparties.
94% is niet geheel vol. als je gaat kijken naar de jaren daarvoor was Drome uitverkocht. en uitverkocht = vol! kortom ik vind het wel een verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10 18:08
Alle aankomende grote LANs lopen (erg) slecht qua inschrijvingen die al betaald hebben, en dus echt komen.. Ik ga zelf naar Netgamez 2005B, maar ik betwijfel of dat wel doorgaat als er maar 500-600 man komen.. Teller staat nu pas op +/- 250 betalingen van de 1600 inschrijvingen.. Dat NWD met hogere te winnen prijzen precies hetzelfde probleem heeft zegt dus al genoeg over het feit dat prijzen niet echt mensen lokt.. Iedereen weet gewoon dat de prijzen toch al tijd maar naar een zeer klein select groepje spelers gaat, vaak ook dezelfde, 90+% van de deelnemers wint toch nooit wat.. Ik vraag me wel af waarom de grote LANs gewoon niet lopen dit jaar, wat is er aan de hand?? Is de boel verzadigd? Teveel concurrentie onderling, dus teveel grote LANs?? Heeft de LAN-gamer geen zin dit jaar? Wat?

[ Voor 124% gewijzigd door Inflatable op 04-08-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Online games wordt aantrekkelijker wegens snelle internetverbindingen en lage ping? :P

Ben zelfs overigens nog nooit naar een LANparty geweest, alleen hier in de omgeving organiseren we zelf wel eens wat, misschien dat ik toch maar een keertje heenmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ReseTTim schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 16:51:
[...]
94% is niet geheel vol. als je gaat kijken naar de jaren daarvoor was Drome uitverkocht. en uitverkocht = vol! kortom ik vind het wel een verschil..
Opnieuw niet waar :)
De laatste Drome die 100% vol zat was Drome 9. Drome 10, 11 en 12 hebben altijd nog wel enkele tientallen plekjes vrij gehad, verspreid door de zaal.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Inflatable schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:31:
Alle aankomende grote LANs lopen (erg) slecht qua inschrijvingen die al betaald hebben, en dus echt komen.. Ik ga zelf naar Netgamez 2005B, maar ik betwijfel of dat wel doorgaat als er maar 500-600 man komen.. Teller staat nu pas op +/- 250 betalingen van de 1600 inschrijvingen..
Da's inderdaad nog niet veel. Traditie bij NGZ is echter wel dat het in de laatste 2 weken ineens erg hard gaat met betalingen; daar hopen we dan maar op.
Dat NWD met hogere te winnen prijzen precies hetzelfde probleem heeft zegt dus al genoeg over het feit dat prijzen niet echt mensen lokt.. Iedereen weet gewoon dat de prijzen toch al tijd maar naar een zeer klein select groepje spelers gaat, vaak ook dezelfde, 90+% van de deelnemers wint toch nooit wat..
Helemaal waar. Da's ook 1 van de redenen waarom we ons met Drome niet op de diehard gamers richten, wij willen het gezellig houden en ach, degene die wat wint mag een leuk prijsje mee naar huis nemen.
Ik vraag me wel af waarom de grote LANs gewoon niet lopen dit jaar, wat is er aan de hand?? Is de boel verzadigd? Teveel concurrentie onderling, dus teveel grote LANs?? Heeft de LAN-gamer geen zin dit jaar? Wat?
Mwah, ook weer niet overdrijven he ;)

Regroup - Mei 2005 - 1000 man - binnen 4 weken vol ongeveer
Drome - Juli 2005 - 2050 man - reserveringen liepen tot de week voor het evenement nog op
Campzone - Juli 2005 - 1700 (?) man - zat zo aan dat aantal

Valt allemaal nog wel mee. Denk echter wel dat we zo langzamerhand aan de tax zitten. Netgamez doet 3 of 4 x per jaar wat (veel !), Regroup 2 x, in de zomer heb je al Drome en Campzone .. er zit natuurlijk een limiet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Arfman schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:54:
[...]Mwah, ook weer niet overdrijven he ;)

Regroup - Mei 2005 - 1000 man - binnen 4 weken vol ongeveer
Drome - Juli 2005 - 2050 man - reserveringen liepen tot de week voor het evenement nog op
Campzone - Juli 2005 - 1700 (?) man - zat zo aan dat aantal

Valt allemaal nog wel mee. Denk echter wel dat we zo langzamerhand aan de tax zitten. Netgamez doet 3 of 4 x per jaar wat (veel !), Regroup 2 x, in de zomer heb je al Drome en Campzone .. er zit natuurlijk een limiet aan.
Nou ok, dan hebben die LANs het niet zo slecht gedaan.. Maar waarom lopen NG en NWD dan niet nu?

Ik heb echt een sterk vermoeden dat NG wel eens niet kan doorgaan deze maand, want hoelang kunnen ze nog wachten op meer betalingen? En wat gaat NWD doen met nu nog maar 64 betalingen (waarvan een gedeelte nog crew is ook)? Die staan er relatief dus nog slechter voor dan NG.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Ik ben ook weer van de partij daar :)

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een berg posts verwijderd, omdat sommige mensen besloten deze discussie een hele andere richting op te laten gaan. Vanaf nu alleen nog maar posts die direct met de LAN party te maken hebben, waarbij ik de organisatie / promotie niet meetel als direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Laatst online: 17-10 10:12

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik ben hier aanwezig, altijd gezellige sfeer op NWD :) Netgamez ga ik niet meer heen sinds het fake-pro gaming gedoe van vorig jaar.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
SgtStrider schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 14:01:
Ik ben hier aanwezig, altijd gezellige sfeer op NWD :) Netgamez ga ik niet meer heen sinds het fake-pro gaming gedoe van vorig jaar.
Fake pro gaming gedoe vorig jaar op NG? Ik was er vorig jaar ook (2004B), niks van fake pro gaming gemerkt, heb ik iets gemist??

[ Voor 8% gewijzigd door Inflatable op 06-08-2005 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
Inflatable schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:31:
Alle aankomende grote LANs lopen (erg) slecht qua inschrijvingen die al betaald hebben, en dus echt komen.. Ik ga zelf naar Netgamez 2005B, maar ik betwijfel of dat wel doorgaat als er maar 500-600 man komen..
en toen was netgamez verzet naar oktober.. denk dat je gelijk had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Goed nieuws voor Regroup, want nu komt er geen NGZ in december (neem ik veiligheidshalve maar even aan). Had ik overigens niet verwacht, NGZ zit normaal gesproken redelijk snel vol.

Natuurlijk ook goed nieuws voor NWD dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
ReseTTim schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:16:
[...]

Gewoon een kwestie van logisch nadenken he.. NG is namelijk niet te betalen als er maar zo weinig mensen komen, de lokatie alleen kost al enorm veel denk ik.. Kleinere LANs als NWD zullen daar misschien iets minder last van hebben, al is 600 man ook niet echt klein.. Ik ben ook benieuwd hoe dat daar zal gaan nu bij NWD, of dat ook wel doorgaat als de betalingen achterblijven zoals ze nu doen.. Dat NG nu verzet is is iig ook een voordeel voor NWD denk ik, een aantal mensen dat eerst alleen naar NG zou gaan komt nu misschien ook naar NWD..

Ik ga nu wachten tot oktober op NG, wel jammer had er net zo'n zin in.. Maarja, niks aan te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NWD.neoMagic
  • Laatst online: 22-11-2011

NWD.neoMagic

hatseflats!

Extra geldprijs voor de CS:Source compo: http://www.gamelux.nl/news/835 :Y)

www.networkingday.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Tis allang bekend dat geldprijzen niet echt extra mensen lokt, omdat 90+% toch nooit kans maakt op.. Maargoed, leuke aktie, prijzen horen er natuurlijk wel bij, en ik vond het al vreemd dat ze helemaal geen CS:S compo hadden..

[ Voor 33% gewijzigd door Inflatable op 08-08-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ach, het is een leuke manier om weer even in het nieuws te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ReseTTim schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 22:16:
[...]

netgamez heeft wel meer redenen gehad om te verplaatsen dan alleen de aanname dat ze niet vol genoeg zouden komen hoor.

Wat betreft NWD, ik hoop dat ze de 400 betalingen halen, het ziet er nu nog vrij slecht uit met nog 3 weken te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NWD.neoMagic
  • Laatst online: 22-11-2011

NWD.neoMagic

hatseflats!

Inflatable schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 01:40:
[...] en ik vond het al vreemd dat ze helemaal geen CS:S compo hadden..
Dan heb je niet goed opgelet ;)

www.networkingday.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Op dit moment heeft NWD iets van 100 betalingen ofzo (:?), wat ik dan weer vreemd vind is dat er ook gewoon crew tussenstaat die op betaald staan .. sja ;)

Ben benieuwd hoe het afloopt, iemand zal in de buidel moeten tasten voor de zaalhuur ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dus naar de lans om 80% aan gamen op hoog niveau te doen.
en 20 % om te leechen etc.

Daarintegen jammer dat ze geen painkiller op NWD hebben anders was ik zeker gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

En zo heeft iedereen andere dingen die hij/zij op een LAN doet. Gelukkig maar :)

Overigens vind ik de spreiding qua LAN's prima zo. Regroup/Drome/Campzone fun/freelan, Netgamez zeer duidelijk pro gaming, NWD wil dat ook graag. Mooi toch ? Voor elk wat wils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ik had ff geteld, ongeveer 30 plaatsen van die 100 betalingen zijn crew enz, en ik vraag me af in hoeverre bepaalde CS clans worden gesponsord door NWD om te komen.

Wat voor netwerk gaat er eigenlijk komen, Cisco of 3Com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 11:53:
En zo heeft iedereen andere dingen die hij/zij op een LAN doet. Gelukkig maar :)

Overigens vind ik de spreiding qua LAN's prima zo. Regroup/Drome/Campzone fun/freelan, Netgamez zeer duidelijk pro gaming, NWD wil dat ook graag. Mooi toch ? Voor elk wat wils.
Naar de andere lans ga ik ook :) Wil nog keertje naar regroup omdat daar mijn grote vriend JJdoom ook mede organisator is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ravenger schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 12:10:
Ik had ff geteld, ongeveer 30 plaatsen van die 100 betalingen zijn crew enz, en ik vraag me af in hoeverre bepaalde CS clans worden gesponsord door NWD om te komen.

Wat voor netwerk gaat er eigenlijk komen, Cisco of 3Com?
ons eigen netwerk 3Com :P we hebben genoeg poorten dus dat probleem is het niet :Y)
de vraag is alleen hoeveel poorten we zullen neerzetten.. denk iig teveel :P

30man crew kan ong. wel..

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
De prijzenverdeling

Counter-Strike 1.6: 5 vs 5
1e prijs - € 1.200,- cash
- 5x VGA: Club-3D X800RX 256MB GDDR3 t.w.v. € 185,-
2e prijs - € 600,- cash
- 5x CPU: AMD Athlon 64 3500+ Socket 939 t.w.v. € 240,-
3e prijs - € 300,- cash
- 5x Cases: Thermaltake Xaser III v1000c t.w.v. € 180,-

Counter-Strike 1.6: 5 vs 5 - Losers bracket
1e prijs - 5x Corepad EYEpad XL t.w.v. € 16,95
2e prijs - 5x Corepad EYEpad t.w.v. € 12,95
3e prijs - 5x LG DVD-R spindel (10st) t.w.v. € 7,-

Counter-Strike Source: 5 vs 5
1e prijs - € 600,- cash
- 5x Cases: Thermaltake Xaser III v1000c t.w.v. € 180,-
2e prijs - 4x Mainboards: Foxconn NF4K8MC-ERS (NF4 voor socket 754) t.w.v. € 70,-
- 1x Mainboard: Foxconn NF4UK8AA-8EKRS (NF4 voor socket 939) t.w.v. € 90,-
3e prijs - 5x Corepad pakket (Corepad Magna, Skatez 50cm, wristband) t.w.v. € 49,-

BattleField 2: 8 vs 8
1e prijs - € 600,- cash
2e prijs - 8x Coolers: Thermaltake Polo 735 Rev.2 t.w.v. € 35,-
- 8x LG DVD-R spindel (10st) t.w.v. € 7,-
3e prijs - 8x Fans: Thermaltake Drive bay fan X-blower 2 t.w.v. € 30,-
- 8x LG DVD-R spindel (10st) t.w.v. € 7,-

Call of Duty: 5 vs 5
1e prijs - € 600,- cash
2e prijs - 2x Mainboards: Foxconn NF4SK8AA-8KRS (NF4 SLi voor socket 939) t.w.v. € 110,-
- 3x Mainboards: Foxconn NF4UK8AA-8EKRS (NF4 voor socket 939) t.w.v. € 90,-
3e prijs - 5x Corepad pakket (Corepad Magna, Skatez 50cm, wristband) t.w.v. € 49,-

WarCraft 3 The Frozen Throne: 1 vs 1
1e prijs - € 400,- cash
2e prijs - € 200,- cash
3e prijs - € 100,- cash

Need for Speed Underground 2: 1 vs 1
1e prijs - 1x VGA: Club-3D X800RX 256MB GDDR3 t.w.v. € 185,-
- 1x Magazine: PC Gameplay 3 maanden proefabonnement t.w.v. € 15,-
2e prijs - 1x Cooler: Thermaltake Polo 735 Rev.2 t.w.v. € 35,-
3e prijs - 3x LG DVD-R spindel (10st) t.w.v. € 7,-

FIFA 2005: 1 vs 1
1e prijs - 1x VGA: Club-3D X800RX 256MB GDDR3 t.w.v. € 185,-
2e prijs - 1x Fan: Thermaltake Drive bay fan X-Blower 2 t.w.v. € 30,-

Casemodding
1e prijs - 1x CPU: AMD Athlon 64 3500+ Socket 939 t.w.v. € 240,-
2e prijs - 1x Fan: Thermaltake Drive bay fan X-Blower 2 t.w.v. € 30,-

Funcompo (TBA) prijzen
- 3x VGA: Club-3D X800RX 256MB GDDR3 t.w.v. € 185,-

LOTERIJ (totaal € 2.500,-!)
1x VGA: Club-3D 7800GTX t.w.v. € 517,00
1x VGA Club-3D X850XT t.w.v. € 422,00
1x Handheld: Sony Playstation Pocket t.w.v. € 300,00
2x CPU: AMD Athlon 64 3500+ Socket 939 t.w.v. € 240,00
2x Coolers: Thermaltake Polo 735 Rev.2 t.w.v. € 35,00
5x Mousepad: Corepad EYEpad XL t.w.v. € 16,95
11x Magazine: PC Gameplay 3 maanden proefabonnement t.w.v. € 15,00
5x Mousepad: Corepad EYEpad t.w.v. € 12,95
25x Storage: LG DVD-R Spindel (10st) t.w.v. € 7,00
12x Merchandise: Club-3D "Cup 3D" Mokken met Club poster t.w.v. € 6,00

Komplett.nl High-end PC (t.w.v. € 1.400,-!)
Deze zal los verloot worden tijdens EVOLUTION, dus iedere deelnemer maakt evenveel kans om dit supersysteem te winnen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 25-08 10:41
Damn las het al op NWD zelf, maar ik ga iig proberen om mijn casemod-naam hoog te houden ( O-) ) met een nieuwe casemod. Gaan er nog andere casemodderaars naar NWD?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
hehe ik ga in ieder geval niet, ik moet werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
ravenger schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 22:47:
hehe ik ga in ieder geval niet, ik moet werken :P
ga jij maar lekker hamburgers flippen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
:) het is even niet anders, de baas wil niemand vrijgeven omdat de helft nog op vakantie is, anders had ik zeker wel even gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

En ? Hoe was het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ik hoor bijna niemand erover ;)

[ Voor 17% gewijzigd door ravenger op 06-09-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Laatst online: 20:18
Het was leuk, wel onzettend warm, er waren wel wat minpunten maar die heb ik niet kunnen ervaren gelukkig, hoorde veel klachten over de slaapzaal, weer een reden waarom ik lekker thuis sliep :z

Het was goed geregeld, sommige spelers/clans waren wat kinderachtig en nors, maar de meeste mensen waren vrij sympathiek en leuk om eff me te praten.

Met source maakte onze clan totaal geen kans, niveau was te hoog, maarja dat krijg je als er gesponserde gamers komen om te winnen vanuit estland en weet ik veel en wij eigenlijk alleen puur voor de fun gingen en hooguit een paar keer per week spelen.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik hoor er ook vrijwel niets over. Verbaast me een beetje, omdat het vantevoren nogal met veel bombarie werd aangekondigd. Behalve wat geklaag op Gamelux en op het NWD forum heb ik er niets van vernomen, vandaar dat ik even benieuwd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:49
Het klinkt een beetje alsof je het erin wilt wrijven, aangezien jij van Drome bent.. nofi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Zemskii schreef op woensdag 07 september 2005 @ 15:52:
Het klinkt een beetje alsof je het erin wilt wrijven, aangezien jij van Drome bent.. nofi
Leg eens uit waarom hij dat zou willen? Ik ben opzich ook wel benieuwd of het een geslaagd event is geworden, ze hadden immers de grootste prijzenpot ooit in nederland en er was een aardige hype voor het event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:58

Stewie!

Keen must die!

Nee, is toch een normale vraag?
Het valt gewoon duidelijk op. Jammer dat NWD een zeer slechte organisatie had.
Achja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ach zo kunnen we over alle lans wel gaan zeiken,

Ik was deze keer niet op NWD maar netwerk is wel het beste wat mij betreft. Ik ben op Netgamez, Drome enz enz geweest, jaarlijks en netgames 2x per jaar maar NWD blijft nr 1 kwa netwerk en snelheid.

Ook crew is vele maalen chiller want die ventjes van Netgamez zijn echt geeks with a attitude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Onzin. Als ik dat zou willen had ik niet pontificaal het Drome logo al jaren naast m'n naam staan, en had ik niet onder de naam "Arfman" gereageerd, want zoals vrijwel iedereen in de LAN wereld weet zit ik bij Drome.

Geklaag op Gamelux heb je altijd, dat bedoelde ik met "geklaag op Gamelux". Ook op het NWD forum wordt niet of nauwelijks feedback gegeven van de bezoekers. Aangezien hier een aantal mensen naar NWD zouden gaan, en ReseTTiM blijkbaar in de organisatie zit, leek het me niet vreemd om hier te informeren naar hoe het gegaan was. Maar ondertussen ben ik dus nog niet veel wijzer ;)

NWD had zeker een grote prijzenpot, dat was heel netjes geregeld. Des te meer ben ik verbaasd dat er zo weinig van te lezen was op bv. Gamelux, Gameparty en diverse fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:49
Ye zoals ik zei no offence, maar zo leek 't wel :/

Zelf ben ik een paar keer naar NWD geweest, en is altijd bevallen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 15:37

Wiebbe

<none />

ik ben het helemaal met je eens Arfman. Ik heb maar een paar kleine posts van mensen gezien die zich vermaakt hadden maar de grotere reviews zoals je ze normaal ziet zijn helaas uitgebleven.

Ik vraag me dus ook af hoe het precies is gegaan en of de betalingen nog lekker vol zijn gekomen. Misschien dat iemand ons kan verlichten? :)
Zemskii schreef op woensdag 07 september 2005 @ 20:49:
Ye zoals ik zei no offence, maar zo leek 't wel :/

Zelf ben ik een paar keer naar NWD geweest, en is altijd bevallen! :)
Zemski, dat het bevallen zal zijn daar verbaas ik me echt niet om, NWD heeft al bewezen dat ze gewoon gezellige lanparty;s kunnen neer zetten.

Maar omdat er zoveel informatie over de prijzenpot rond was gestuurd had ik hoge verwachtingen over de organisatie van tournaments met zulke prijzen. Daarom verwachte ik eigelijk ook dat er veel reacties op zouden komen. Als je het bijv met Netgamez vergelijkt, die zich inzet voor "pro" tournaments, komen er VEEL reacties als maar 1 ding niet volgens de maatstaven was. Als is het lag, regels of weet ik veel.

Maar hier heb ik totaal weinig er van gezien.

[ Voor 57% gewijzigd door Wiebbe op 07-09-2005 20:51 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Topicstarter
uiteindelijk hebben we bijna de 400 man bereikt. ik was de taxi chauffeur van NWD.. heb denen, 1fin en nog mensen uit estland van schiphol opgehaald.

sfeer was ook gezelli.. wel hier en daar problemen maar dat komt tijdens de evalutie wel allemaal te boven..

en er was voor het 1ste 8Mbit inet verbinding die lekker snel was :)

Pagina: 1