De schijfindeling van de hd bestaat uit een C:/ partitie waar het OS op geïnstalleerd is (winxp sp2) en uit een D:/ partitie die dient voor de Recovery. Nu is het echter zo dat de D:/ schijf verdwenen is en dat die dus niet meer zichtbaar is bij Deze Computer. Als ik echter in het computermanagement bij Schijfbeheer kijk staat de partitie er echter nog wel bij, maar heeft deze geen schijletter meer
. Ik dacht dus deze opnieuwe toe te voegen, maar het enige wat ik kan kiezen is de partitie verwijderen terwijl ik dit niet wil. Is er een mogelijkheid om de partitie op een andere manier een schijfletter toe te wijzen zonder dat ik de data kwijtraak? Ik hoor graag van iemand of dit mogelijk is.
Wat is de status van de partitie? Dat moet hij ook aangeven. Kun je er verder nog iets anders mee?
En zou je hem met Partition Magic een schijfletter kunnen aangeven
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Kan verder niets met de partitie, het enige wat ik aan kan geven is Partitie Verwijderen. Met partition Magic moet ik nog proberen
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 15:41 ]
als je naar schijf beheer gaat, kan je waarschijnlijk een nieuwe letter geven aan je partitie 
rechter muisknop op deze computer en dan beheren.
Gohan-san schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 23:15:
als je naar schijf beheer gaat, kan je waarschijnlijk een nieuwe letter geven aan je partitie
Dat gaat dus niet.Als ik echter in het computermanagement bij Schijfbeheer kijk staat de partitie er echter nog wel bij, maar heeft deze geen schijletter meer
Persoonlijk zou ik dus geen gok nemen op partition magic, maar eerst kijken of de partitie wel herkend wordt in een ander systeem.
Tussen geen letter weergeven en een letter toewijzen zit wel een verschil. Kan natuurlijk zijn dat windows een probleem heeft in de administratie van die letters. Dan kan het goed zijn dat je er gewoon weer eentje kan toewijzen.
Maar in de TS staat duidelijk dat alleen de optie partitie verwijderen erbij staat.cyspoz schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 00:27:
[...]
Tussen geen letter weergeven en een letter toewijzen zit wel een verschil. Kan natuurlijk zijn dat windows een probleem heeft in de administratie van die letters. Dan kan het goed zijn dat je er gewoon weer eentje kan toewijzen.
Pagina: 1