geen beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:46
hey

ik heb vandaag van mijn oude apparatuur die ik nog had een soort van server pc in elkaar gezet, alleen als ik hem nu aan zet krijg ik geen beeld.. ik heb al een andere videokaart geprobeeerd maar dat werkte ook niet:( het ligt volgens mij ook niet aan de hd's of het geheugen want beide heb ik al vervangen voor ander materiaal. Weten jullie wat dit kan zijn?

ik gebruik een pentium 2 processor 440 mhz.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik wil je toch even aanraden om de Opstart FAQ door te lezen en deze heb je denk ik ook over het hoofd gezien.

Vragen die wij toch echt wel van te voren beantwoord willen hebben zijn volledige specs. Gaat er nog iets opstarten (fans leds ?) krijg je piepjes? Hoor je de machine booten?

[ Voor 60% gewijzigd door Herby op 26-07-2005 15:06 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-08 17:40

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

kapot scherm

brakke kabel

kapot moederbord

niet compatible graka

kijk of alle pinnetjes goed zijn in de stekker

Bedankt alvast

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

P2 440 bestaat niet ;)
Maar ik ga ervanuit dat dit een Slot1 CPu is. Trek die CPU er es uit. Blaas het eea uit, en prop dat ding er weer in :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:46
ander moederboard + andere cpu heb ik al geprobeerd.. monitor heb ik ook al 2 van getest die op andere pc's het wel doen... cpu heb ik er ook al eens uitgehad.. en weer terug gestopt..

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je andere topic is niet voor niets gesloten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.