kutpc

Pagina: 1
Acties:

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
Gvd sinds vanmiddag zit mijn pc aardig te kutten...
Met alles wat ik doe kan ik eerst wel ff gaan schijten want alles duurt vet lang. Mijn harde schijf ratelt de hele tijd(zonder dat er ook maar iets gebeurd). Ik kan helemaal geen programma's meer opstarten...zoals met nero zegt ie "cannot be runned under dos" terwijl ik gewoon windows mil draai. Ik heb verder nog niet eerder problemen gehad met mil maar nu dus wel :(
Word etc kan ik ook niet meer opstarten want dan geeft ie ook al foutmeldingen dat ik een nieuwere versie van windows nodig heb...zeer v@@g..!
Ik word hier echt helemaal gestoord van en denk dat ik morguh maar ff format ga doen :( (restore kan ik ook al niet doen)

iemand hier een oplossing voor??
ps over dit stukkie typen duurde de pc ongeveer een kwartier

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

wellicht tijd voor win2000?

Verwijderd

Doe maar een format c: ja

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
ik heb 2 harde schijven dus ik pleur alle belangrijke dingen wel op mij d en format ik c, maar als het een virus is is het nog niet opgelost(want ik moet al die rotzooi wel houden, zoals projecten enzo)
weet iemand een site waar je gratiz ff een virusscan kan laten doen?
en als ik toch format ga doen welke versie van windows moet ik erop zetten?? win 98SE?

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Niet win98se pakken... zit vol met bugs (bij mij althans :))
neem win2000 of de standaard 98... zoals ik dus al jaren stabiel draai (op verschillende pc's :))

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

misschien is deze site iets voor je?

http://www.housecall.nl/

Verwijderd

3 woorden: Windows 2000 Professional

Beste wat een x86 PC ooit is overkomen O+
Of linux O+, maarja, dat is effe (lang) wennen :P

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 23:26 schreef tjAb82 het volgende:
als het een virus is is het nog niet opgelost(want ik moet al die rotzooi wel houden, zoals projecten enzo)
Ehhh....virussen kunnen uitsluitend "gevaar" opleveren als ze zich in boot-devices en executable shit ophouden. Misschien moet je ff een boekie lezen.

Verwijderd

[..]
Ehhh....virussen kunnen uitsluitend "gevaar" opleveren als ze zich in boot-devices en executable shit ophouden. Misschien moet je ff een boekie lezen.
[/quote]

Ik denk dat jij wel een boekje nodig hebt, voor hetzelfde heeft die een virus in zijn word documenten ofzo. Dus in elk geval even scannen voor je verder gaat. Bv. McAfee heeft een gratis versie.
Pagina: 1