Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Samsung D500 sms inbox grootte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nog nergens heb ik een topic kunnen vinden over iets waar ik me behoorlijk aan stoor bij de D500: de grootte van de sms inbox en het niet aan kunnen maken van een mappenstructuur.
In mijn D500 kan ik maximaal 200 smsjes opslaan (dat terwijl het intern geheugen 96MB bedraagt), wat voor mij echt veel te weinig is. Ter vergelijking: hiervoor had ik een Nokia 7650, met slechts 4,6MB intern. Daarin had ik al mijn smsjes (ongeveer 3000 stuks) netjes opgeslagen in submappen. Prachtig! Als ik een aantal smsjes wilde verwijderen, kon ik ze gewoon eerst selecteren en daarna alle geselecteerde in 1 keer verwijderen.
Bij de Samsung heb ik nu het geval dat ik elke keer smsjes moet verwijderen om weer nieuwe te kunnen ontvangen. Daarbij moet ik de smsjes ook nog eens 1 voor 1 verwijderen, wat een behoorlijk tijdrovende klus is. Er zit wel een optie "alle verwijderen" in, maar een groot aantal smsjes wil ik per se bewaren, dus die mogen niet weg.

Mijn vraag: weet iemand hoe je de limiet van 200 smsjes in de inbox kan vergroten (naar 10000 voor mijn part)?

Alvast erg bedankt.