[Configuratie] Shutle SN25P Barebone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Voor mijn nieuwe Game PC wil ik 2 GB intern geheugen. Ik zit er ivm lanparty's aan te denken om een Barebone te gaan samenstellen. Die Chieftech kast is een gezeul van heb ik jou daar!
Ik heb al op de site gekeken en verschillende reviews gelezen van de SN25P maar ze configureren m in de reviews eigelij allemaal met 1 GB. Wat ik wel kan vinden is dat de maximale hoeveelheid geheugen 2 GB is maar ik weet niet zeker of dat dan 333 mhz geheugen is IPV 400.
Ik vraag het me af omdat op mijn huidige mobo 3 GB 333Mhz kan (3 banken 1 GB) en 2 GB 400 Mhz (2 maal 1GB)

Misschien dat iemand het met zekerheid kan zeggen op basis van de Specs?:

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Socket 939 Athlon heeft bij mijn weten geen problemen met 2x1Gb.

Je huidige mobo is zeker een socket 754 of nog een nForce2 mobo? Daar werden officieel maar 2 banken bij ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Dat is goed nieuws!

Mijn huidige bord is inderdaad socket 754.
MSI k8t neo. Had ik 1,5 GB voor gekocht kan hij ook nog eens allen overweg met 3 banken single sided geheugen en ik had natuurlijk double sided. Dus nu zit er maar 1 GB in waardoor ik de Pagefile niet uit kan zetten voor BF2.
Dat is ook nog en optie. 2 GB in mijn huidige systeem zetten en de Proc en het geheugen upgraden.
Alleen vind ik die shuttle zo gaaf... Wel jammer dat ik dan ook weer een nieuwe videokaart moet kopen want ik heb nu de X800 Pro AGP.
Ik heb ook nog zitten denken aan een Soltek met socket 754 zodat ik het meeste kan hergebruiken en van mijn Chiefie een servertje kan maken.
Ik ga nog even flink nadenken en sparen maar ben erg blij dat er wel 2x400 mhz geheugen in kan.

Sign of my Time