Losse iPod mini lader

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Na de I-Pod hype krijgen wij enorm veel mensen die hun I-Pod willen opladen (Internet cafe op vlieland) en hun hebben geen stroom / laptop op de camping of in een tenthuisje.

Omdat ik hier momenteel ook weer 2 ipods aan mijn pc heb hangen vroeg ik me af of die laders ook los verkocht worden, en of iemand weet waar (liefst in nederland uiteraard)
Het liefst kan je hem op 230 aansluiten, maar als het niet anders kan mag het ook op USB.

Iemand tips?

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Een losse lader kost voor de lichtnet kost 30 euro. Maar als het bestemd is vooor de internetcafe bezoekers. Kun je beter een usb hub bij een pc boer kopen. Heb je veel maar aan in dit geval, dan een lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
O.D.Smolik schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 13:54:
Een losse lader kost voor de lichtnet kost 30 euro. Maar als het bestemd is vooor de internetcafe bezoekers. Kun je beter een usb hub bij een pc boer kopen. Heb je veel maar aan in dit geval, dan een lader.
Klopt, maar zijn er ook USBhubs die je gewoon standalone als "laadstation" kan laten opereren, elke keer als ik nu opsta zit ik weer vast in de kabeltjes, en het leek me handiger om dit centraal te doen, bvb op een tafel, en daar effe prik heenleggen, usbhubje met 4 of 6x USB en dit gewoon aan de prik hangen?

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb het hier thuis even getest, ik heb hier een Sitecom CN-019 4-poorts USB-hub (met z'n eigen voeding). Zonder de hub op de computer aan te sluiten (maar met voeding) laadt mijn iPod mini al op, dus theoretisch is dat een 4-poorts iPod lader. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Yep, en ik kan ook bevestigen dat het met iPod Shuffles werkt (met dezelfde lader, as a matter of fact :P) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-10 20:55
Roelant schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 20:47:
Ik heb het hier thuis even getest, ik heb hier een Sitecom CN-019 4-poorts USB-hub (met z'n eigen voeding). Zonder de hub op de computer aan te sluiten (maar met voeding) laadt mijn iPod mini al op, dus theoretisch is dat een 4-poorts iPod lader. :P
Waarom werkt dat bij niet dan?
het gaat om deze hub.
Ik heb dezelfde maar de ipod wordt niet geladen als ik de draad naar de pc eruit haal. Als ik de draad naar de pc er weer in doe, begint ie weer met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Je geeft die hub ook stroom toch ?

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Je kan beter en stopcontact lader nemen omdat die je iPod veel sneller oplaad dan de USB poort.
bij mijn model iPod staat er 12Volt 1.5Ampere op de iPod terwijl met usb dat maximaal 5Volt 0.5A mag zijn. Met andere woorden, een stopcontact lader zou hem veel sneller opladen. =)

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1