Aaaaaargh!!!!! CD naar z'n gort!

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Wil ik sinds lange tijd weer es ff Magic spelen (ja, ik heb heel lang met die kaarten gespeeld, jaren geleden.. en ooit es de PC game Magic The Gathering gekocht, handig als je es in je 1tje wilt spelen.....) na het journaal gezien te hebben .... kapt ie er mee met installeren. Huh?

Tig keer proberen. Naja zeg. Ik kopieer dan maar alles naar een temp directory, blijkt er een kras op de CD te zitten waardoor hij bepaalde files niet kan kopieeren!!! :'(

Het probleem zit hem vooral in de sounds directory, hij kan LOCMUS0.WAV, WINDUEL.WAV en WINGAME.WAV niet lezen/kopieeren.

Ik al kijken of ik het spel nog maar es kan kopen (toch ooit es 70 piek voor betaald) maar ja spel is ook bijna 4 jaar oud ('97) en ik kan alleen een "Magic the Gathering interactive encyclopedia" vinden van F 149,00 !!!!!!! Ja daag.. ben gek zeg.

Weet iemand nog waar de "originele" oude versie van Magic The Gathering te koop is.. of heeft iemand die 3 bestanden voor me? ...

hellup?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Volgens mij heb je geluk. De originele magic cd's heb ik niet meer (verkocht), maar ik heb natuurlijk wel een backup gemaakt >:)
Mail of icq me maar ff.

Greetz,

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ah, heel mooi :) Ik heb je net gemailed! Alvast bedankt!!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Echt aardig. dat mensen mekaar zo helpen :+

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Doerak,

Ik heb alles binnen gekregen! Werkt weer prima!! heel erg bedankt! Tof dat je ff de moeite genomen hebt om me te helpen. :)

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Hoe vertederend ! De GoT, de digitale musketiers !
Pagina: 1