Me pa is opzoek naar een goeie document printer met kleur natuurlijk,
Ik Heb gekeken op inet en ik kwam de Canon Pixma iP1500 tegen.
Printer is niet duur en de vullingen ook niet,
Mij de vraag is:
- Lekt deze printer na een tijd geen ink.
- Is het niet erg om van een ander merk Cartridge er in te zetten.
- Als deze bijvoorbeeld 3weeken niet meer heeft geprint en ik wil weer gaan printen dat ik hem niet moet uitlijnen en de Cartridge cleanen.
- Als je aleen zwart print gebruikt die ook aleen zwart en geen kleur (de printer die we nu hebben doet dat wel)
Hier voor hadden we ook al aantal printers gehad en was altijd wel wat mee.
Epson photo stylus 810 - (begon steeds inkt te lekken en gebruike kleur even hard als je aleen maar zwart print)
Lexmark type weet ik niet meer (is doorgebrand omdat die een paar weeken niet is gebruikt)
Is deze printer een goeie keus, want ik vind hem er redelijk uit zien omdat de printer niet duur is en vooral waar het om gaat de orginele vullingen zijn goedkoop.
Want we willen niet weer een miskoop hebben
Alvast bedankt.
Ik Heb gekeken op inet en ik kwam de Canon Pixma iP1500 tegen.
Printer is niet duur en de vullingen ook niet,
Mij de vraag is:
- Lekt deze printer na een tijd geen ink.
- Is het niet erg om van een ander merk Cartridge er in te zetten.
- Als deze bijvoorbeeld 3weeken niet meer heeft geprint en ik wil weer gaan printen dat ik hem niet moet uitlijnen en de Cartridge cleanen.
- Als je aleen zwart print gebruikt die ook aleen zwart en geen kleur (de printer die we nu hebben doet dat wel)
Hier voor hadden we ook al aantal printers gehad en was altijd wel wat mee.
Epson photo stylus 810 - (begon steeds inkt te lekken en gebruike kleur even hard als je aleen maar zwart print)
Lexmark type weet ik niet meer (is doorgebrand omdat die een paar weeken niet is gebruikt)
Is deze printer een goeie keus, want ik vind hem er redelijk uit zien omdat de printer niet duur is en vooral waar het om gaat de orginele vullingen zijn goedkoop.
Want we willen niet weer een miskoop hebben
Alvast bedankt.