Onlangs een nieuwe HP G3 ML570 aangesloten. Maar de configuratie met de meegeleverde Smartstart 7.10 lukt niet. Na het laden van de drivers kom ik in een Linux(UNIX?) bash terecht in plaats van in het standaard configuratie scherm. Zonder dat scherm is het voor mij onmogelijk om de smart array controler of het OS te installeren. Heeft iemand een oplossing of is dit 'probleem' bekend?
Misschien is het ook handig om te weten dat ik voor het de bash de melding krijg 'unable to stat /mnt/cdrom/update-rom' of iets in die richting. Het ligt niet aan de cdrom want er zijn meerdere cd's geprobeerd.
Misschien is het ook handig om te weten dat ik voor het de bash de melding krijg 'unable to stat /mnt/cdrom/update-rom' of iets in die richting. Het ligt niet aan de cdrom want er zijn meerdere cd's geprobeerd.
edit:
Na wat geneus op het support forum blijkt de SmartStart 7.10 software niet geschikt voor de ML570 G3. Dus er word een nieuwe CD met SmartStart 7.20 geleverd.
Na wat geneus op het support forum blijkt de SmartStart 7.10 software niet geschikt voor de ML570 G3. Dus er word een nieuwe CD met SmartStart 7.20 geleverd.
[ Voor 16% gewijzigd door uruviel359 op 26-07-2005 12:35 ]