Toon posts:

welke muismat

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hopelijk zitten er hier wat gamers die ervaring hebben met muismatjes want ik kan echt niet kiezen.
Nu heb ik een steelpad s&s maar ben echt niet tevreden omdat hij niet glad genoeg is enzo.
Ik speel low-mid sens dus moet ik een muismat hebben die glad genoeg is. Eerst had ik gedacht aan de x-ray thunder 8 , maar de 9 is ook uit. Het schijnt dat icemat ook glad is of corepad. Iemand een tip welke het beste is ?

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-02 23:35
Ja, deze.
die URL leidt dus naar een site die definitie van UTFS geeft :/

:P

Modbreak:GoT Huisregels
Post on-topic en behulpzaam of post niet :o

Als je vindt dat een vraag simpel is en met redelijke eigen inspanning zelf opgelost kan worden (hier absoluut van toepassing), doe dan gewoon een topicreport. Ga niet zo lopen blaten, dergelijke stemmingmakerij heeft niemand iets aan...

[ Voor 84% gewijzigd door dion_b op 26-07-2005 12:16 ]

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-02 07:01
Beste muismat aangeven kan volgens mij niet. Het is altijd een kwestie van smaak.

Kan je wel vertellen dat ik erg tevreden ben over mijn Func surface 1030.

Maar er zijn wel meer goede matjes te vinden.

Verwijderd

Topicstarter
maar is de x-ray thunder 9 smooth een goeie mat ? of is de icemat, corepad magna beter voor low sens ???

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

zalmpj, dat Martinator zo bot UTFS roept is natuurlijk niet goed te praten, maar inhoudelijk heeft hij wel gelijk - voor dit soort vragen zijn reviews bedoeld en kun je met de search ook aardig wat vinden.

Sowieso is het de bedoeling dat alleen mensen die daadwerkelijk ervaringen met een onderdeel hebben een 'ervaringen' topic openen. Ervaringen 'vissen' zoals dit leidt niet echt tot dingen die niet al 10x in topics gestaan hebben :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.