Gigabyte GA-8SIMLH problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Ok het volgende is aan de hand

Sinds kort start deze computer niet meer op. Hij geeft dus ook helemaal geen output op het scherm weer.
Wel hoor ik piep-stop-piep-stop (contineu).
Nu heb ik op het internet gezocht maar kan ik niet vinden wat dit precies inhoud.

Ik heb wel al de geheugen veranderd en de videokaart en nix schijnt te helpen.

Verwijderd

Via de GoT search, de hangen en opstartproblemen troubleshooter zijn de piepcodes makkelijk te vinden: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Zoeken op "piep" of "code" in PMG had je zelfs al op het spoor gezet.

Verder, wat zijn de exacte systeemspecs, wat is er gebeurd in de week vóór het probleem ontstond? (onweer geweest, nieuwe hardware geplaatst, apparaten op zelfde stroomgroep bijgeplaatst, etc. etc.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 11:51 ]

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Ik heb de search al gebruikt, enb al meerdere dingen geprobeerd.

Helaas kwam ik er niet uit en ging ik toen pas posten. Ik zou me god niet weten welke bios het moederbord heeft. Ook op de gigabyte website staat dit niet vermeld.

Dus. Nog anderen?

Verwijderd

In de handleiding... Pagina 32...
1) Deze heb je erbij gekregen
2) Deze is met 2 mins googlen te vinden, juist, op de gigbyte website.

Welke "meerdere dingen" heb je al gedaan, we zijn geen familie van Jomanda ofzo... (thank god)

Als je problemen hebt, zijn mensen best bereid je te helpen, maar ik krijg hier het idee van pure luiheid.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2005 13:11 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
Ik heb de search al gebruikt, enb al meerdere dingen geprobeerd.
We zijn zoals Floppus al aangeeft niet helderziend, als je werkelijk niets dan naam mobo + beepjes geeft, kunnen we ook geen drol zeggen.

En dan nog, manual staat gewoon op de site. Ofwel je gooit met de pet naar je eigen inzet, danwel is het aan te raden om de FAQ (en dan met name het gedeelte over zoekstrategieen) nog maar eens goed door te lezen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.