Ik verstuur een bestaan in de stijl van rfc_1.1.SJ.tgz-1-4 naar een machine
Nu aan de andere kant moet er een script lopen dat
- een variable gaat maken JOBS dat 1 als waarde heeft rfc_1.1.SJ.tgz-1-4
- een variable gaat maken HOSTS dat 4 als waarde heeft rfc_1.1.SJ.tgz-1-[b-4[/b]
- en de file gaat renamen maar rfc_1.1.SJ.tgz
- deze tgz gaat uitpakken en een script gaat runnen waarna hij nadien een sql update gaat doen naar een history tabel met die jobs var en host var als referentie zodat hij de juiste row gaat updaten.
nu doe ik een echo van dat bestand met een cut -d "-" f1 f2 f2 naar een bestand.
zodat ik nadien dat temp bestandje kan uitlezen om die rename te den en de jobs en host var kan uitlezen.
Nu mijn vraag dit moet toch direct kunnen zodat dat ik een temp file moet maken?
Alleen ik raak er niet goed uit hoe
iemand die mij op de goede weg kan helpen
Nu aan de andere kant moet er een script lopen dat
- een variable gaat maken JOBS dat 1 als waarde heeft rfc_1.1.SJ.tgz-1-4
- een variable gaat maken HOSTS dat 4 als waarde heeft rfc_1.1.SJ.tgz-1-[b-4[/b]
- en de file gaat renamen maar rfc_1.1.SJ.tgz
- deze tgz gaat uitpakken en een script gaat runnen waarna hij nadien een sql update gaat doen naar een history tabel met die jobs var en host var als referentie zodat hij de juiste row gaat updaten.
nu doe ik een echo van dat bestand met een cut -d "-" f1 f2 f2 naar een bestand.
zodat ik nadien dat temp bestandje kan uitlezen om die rename te den en de jobs en host var kan uitlezen.
Nu mijn vraag dit moet toch direct kunnen zodat dat ik een temp file moet maken?
Alleen ik raak er niet goed uit hoe
iemand die mij op de goede weg kan helpen
Because Great minds Think alike