Onlangs heb ik een site gebouwd: www.americancars.nl Site is gebouwd in Dreamweaver op een PC. Testen op zowel PC als Mac met meerdere browsers leveren geen problemen op. Maar: krijg met enige regelmaat klachten dat bezoekers niet verder komen dan de 1e pagina, daar het menu (bij sommige bezoekers) niet funktioneert. De site opent dus wél, maar verder kan men niets meer. Heb me al helemaal suf gezocht naar waar een fout zit, maar ben zelf op nog geen enkele computer een niet werkende navigatie tegen gekomen
Heb inmiddels contact opgenomen met de provider waar de site gehost wordt, maar die kan het probleem ook niet vinden - site loopt daar ook op diverse computers en onder diverse browsers prima.
Ben zo onderhand een beetje ten einde raad ... klant begint boos te worden, maar heb op dit moment geen idee meer waar ik de fout zoeken moet. Iemand van jullie mischien?
Voor jullie moeite bedankt.
Ben zo onderhand een beetje ten einde raad ... klant begint boos te worden, maar heb op dit moment geen idee meer waar ik de fout zoeken moet. Iemand van jullie mischien?
Voor jullie moeite bedankt.