Ik heb een klein probleempje bij het installeren van de GateWatch die ik net gekocht heb. Die heeft oa. een draaiknop om het volume mee te veranderen. Dit is opzich erg handig, maar werkt alleen als je een klein kaartje achterin plugt en die verbind met je audio uitgang (onboard audio a8v deluxe bij mij). Die dingen zijn gewoon meegeleverd en ik heb alles zo aangesloten maar de volumeknop werkte niet.
Dat kwam doordat ik de audio en microfoon ingang aan de voorkant had aangesloten op het moederbord. Als ik die stekkertjes eruithaalde werkte de volumeknop wel, want dan ging de audio via de "achteruitgang".
Nu is mijn vraag hoe ik die volumeknop kan laten werken samen met die plugjes. Heeft iemand een idee?
Dat kwam doordat ik de audio en microfoon ingang aan de voorkant had aangesloten op het moederbord. Als ik die stekkertjes eruithaalde werkte de volumeknop wel, want dan ging de audio via de "achteruitgang".
Nu is mijn vraag hoe ik die volumeknop kan laten werken samen met die plugjes. Heeft iemand een idee?