AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64
http://www.coolermaster.c..._list&Country=Netherlands
bedrijven bellen en bestellen
en anders contact opnemen met coolermaster zelf. ze bijten niet.
good luck with it
bedrijven bellen en bestellen
en anders contact opnemen met coolermaster zelf. ze bijten niet.
good luck with it
Verwijderd
Niet echt antwoord op je vraag, maar dat blauw op dat raam is volgens mij gewoon beschermende blauwe plakfolie die je er zo van af kan trekken. Vraag het ff bij Atro via een mailtje en je hebt je window voor 20 euro. Die AMD en Nvidia versie is denk ik heel moeilijk te verkrijgen (als ze al worden gemaakt en deze niet gewoon mods zijn) Wel kan je die stikkers die op die windows zitten los verkrijgen (hoop ik voor je, anders moet je ze zelf maken) en dan kan je gewoon die stikker er op plakken en klaar is je raam.
Het blauwe raam is echt blauw.
Ik heb een ATC 201 en heb destijds (plusminus twee jaar geleden), ook eeen sidepanel besteld.
Ik had toen de keuze uit blauw, groen, of gerookt plexi.
Verder wens ik je veel succes, er zijn maar weinig zaken die uberhaupt coolermaster in hun assortiment hebben zitten, buiten de standaard centurion en wavemaster dingen.
Ik heb een ATC 201 en heb destijds (plusminus twee jaar geleden), ook eeen sidepanel besteld.
Ik had toen de keuze uit blauw, groen, of gerookt plexi.
Verder wens ik je veel succes, er zijn maar weinig zaken die uberhaupt coolermaster in hun assortiment hebben zitten, buiten de standaard centurion en wavemaster dingen.